2010. december 6., hétfő

Hull a zó, és hózik... :)

Mivel úgy tűnik, ma éjjel nem fogok sokat aludni, úgy döntöttem, inkább hasznosan töltöm el ezt az időt. Persze kérdés, mi számít hasznosnak. Eredetileg egy pohár vizet jöttem ki inni fél órája, aztán itt ragadtam a konyhában. Egyszerűen nincs kedvem aludni... Annyira zsongnak a gondolatok a fejemben, hogy muszáj leírnom valamit bellőle...

Furcsa ez a hely nekem, még mindig. Nem azért, mert 300 km-re van onnét, ahol felnőttem, nem is azért, mert magamra vagyok utalva, és olyasmiket kell megcsinálnom, amiket eddig sosem kellett... Sokkal inkább azért, mert még sosem éreztem magam ilyen szabadnak, kiegyensúlyozottnak és boldognak. Még mindig furcsa, hogy emberszámba vesznek, arról nem beszélve, hogy kedvesek velem... De, hát ezt már korábban leírtam. De egyszerűen olyan nehéz megszoknom, és félek tőle, hogy egy nap elveszíthetem ezt... Szeretném, ha nem így lenne, és talán végre nekem is van esélyem rá, hogy ne egy alsóbbendű lény legyek, hanem... Mindig csak arra vágytam, hogy emberszámba vegyenek, és talán most részem lehet ebben. Egyelőre legalábbis nagyon úgy tűnik :)

Most, ahogy itt kint ültem a konyhában, és néztem a felettünk egyre sűrűsödő felhőket, kinyitottam egy percre az ablakot. Azonnal megéreztem a hó illatát, amit annyira szeretek. Nem tudom, más is van-e így vele, de sok mindent azonnal felismerek az illatáról: a készülő vihart, az esőt, és a havat... Jellegzetes, semmivel össze nem hasonlítható illat van ilyenkor a levegőben: az a tökéletesen tiszta és friss "hóillat". Talán holnap, vagy még az éjjel esni fog. Az ország tbbi részét már hó borítja, de itt egész eddig csak az eső szakadt, az viszont folyamatosan. Most azt hiszem, elég keményen fagy odakint, és a felhők sötét ragyogása is hóra enged következtetni. Jó lenne... Persze más kérdés, hogy fogok reggelente a többi kollégistával kicsúszkálni a buszmegállóba, és, hogy mennyivel korábban kell majd elindulni, de most valahogy örülni tudnék egy kis hónak. Persze, mikor már leesik, átkozni fogom egyenes következményével, a latyakkal együtt, aminek csak kevés csuka tud ellenállni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése