2011. szeptember 3., szombat

költözés

Éjjel kettőkor szólt az ébresztő, amikor még az alvás gondolatáig sem jutottam el. Akartam, de sehogy sem jött össze, így hasznosabbnak láttam rendbe tenni magam, kiolvastam egy könhyvet - ezredszerre-, mire pedig eljutottam addig, hogy aludni is kellene valamit... A gond ott kezdődik, hogy délután a belvárosban kellene lennem, estére pedig a szobatársam ígért programot, ami őt ismeve nem tízig fog tartani, tehát arra is van esély, hogy a belvárosból kell kigyalogolni a kollégiumba - feltéve, hogy ágyban akarok aludni az éjjel.

Ez az elsö bejegyzés, ami menet közben, a kocsiban, egy Xperia mini pro miniatűr, de némi megszokást követően jól, és kényelmesen használható qwerty-jén született meg. A GPS-nek hála pedig, pár fokkal kevesebb az esély rá, hogy eltévedünk, és száz kilométereket kell kerülni. Ha pedig már itt tartunk, igen, megtaláltan, ami átveheti a régi jó n70-es téglám helyét, ráadásul amberi áron. Ennyi pénzért talán kimondhatom, hogy ő a tökéletes telefon. Persze nem arra, hogy hd-ban mozizzak rajt, de nem is arra kell nekem. Sokkal inkább arra, hogy ne a gépet kelljen hurcolni az előadásokra, ami bármikor széteshet, le tudjak fotózni vele pár oldalt, követni tudjam rajt az anyagot, na és persze az sem utolsó szempont, hogy a kis kijelző miatt - ami jóval nagyobb az elődnél, és sokkal jobban is használható - kettő, visszafogott használat mellett három napot is kibír a kicsike táplálkozás nélkül. Nagyon összeszedte magát a gyártó, reméljük, hogy ez kihat majd a frissítésekre is.

Published with Blogger-droid v1.7.4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése