2012. február 7., kedd

Hihetetlen, de igaz

Tavaly, első félévben egy hülye gyökér voltam, mert nem tanultam, ezt elismerem, tudom, és fel merem vállalni. Ezért húztak meg olyan tárgyból, amit előtte két évig gimiben tanultam, nem is voltam hülye hozzá, csak épp eszemben se volt beseggelni a  definíciókat - aztán keresztfélévben felvettem, és az előadónál (akitől a fél egyetem retteg, egyébként a szarkazmusával együtt teljesen korrekt, osztályozásban is), ráadásul  a legjobb eredménnyel csináltam meg a csoportból... Mostanra összekaptam magam, és megpróbálom mindenből a lehető legtöbbet kihozni. De az, hogy valaki hatodjára is megbukjon egy tárgyból (igaz, az elsőévesek 70%-a szív vele, de másodjára a legtöbbnek azért sikerül, és csak utána jönnek rá, hogy ez még a könnyebbik fele volt: a JAVA csak ezután jön, ld.: számtud alapjai tanszék által oktatott összes tárgy... ), ráadásul úgy, hogy tényleg tanult, készült a tesztekre, és 6/6 vizsgára i, mint az állat, arra nem tudok mást mondni, mint, hogy hülye gyökér!!! Az tényleg nem való informatikusnak, aki két év után sem képes megtanulni az architektúrákat...

A másik esemény, ami a cím kategóriájába esik, az, hogy gyakorlatilag tegnap reggel végeztem ki magam: felvettem egy gyakorlatot egy olyan előadónál, akinek az előadására nem tudok bejárni, mert ütközik egy másik, katalógusossal (meg egy harmadikkal, akinél remélhetőleg olyan gyakvezhez kerültem, aki tényleg fel tud készíteni a vizsgára...Tegnap nagyot néztem, mikor összefutottam ismerősömmel, és közölte, hogy az a jófej srác, akivel dumálni kezdtünk, a leendő gyakvezem *_* ) Szóval, az előadó: mikor közöltem ismerősökkel, hogy nála vettem fel gyakorlatot, az első értelmes dolog, amit mondani tudtak, hogy megkérdezték, normális vagyok-e... Állítólag nehezek a zh-i (tesztes zh-nál, ami mindenki másnál van jóformán minden nehezebb), de legalább megtanulom, és felkészít a vizsgára... nem? Szóval tényleg tanulni kell, és meg is éri, mert a vizsgára megjegyzi az embert (ahogy egész órán méregetett, már elhiszem, hogy qrvajó arcmemóriája van), ennélfogva, ha a megjegyzés pozitív irányú, nagyobb eséllyel megyek át nála :P Tavaly 90% volt a bukásrány, 50/12 pedig a legeredményesebb vizsga..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése