2012. február 14., kedd

3 óra és 3000 ft

Mikor először betévedtem a kincses szigetre (szegediek tudják), az első gondolatom az volt, hogy meghaltam, és ez biztos a mennyország. Ma biztos lettem benne. Igaz, hogy elvertem háromezret, de az is, hogy máshol a többszörösébe került volna minden, amit vettem - teszem azt, jóféle lakk, amit már szinte mindenhol kerestem, de azért a 2l sört sem szívesen hagytam ott 200 forintért - csak, mert nem tudtam volna hazavinni, és a buszon furán néztek volna rám az emberek, ha nőstény létemre egy olyannal a hónom alatt szállok fel :P

Lényeg a lényeg, ismét három órás szabad elfoglaltságom töltöm, elvertem háromezret, anyáztam egy sort a TO előtt, mikor megláttam, hogy gyakorlatilag egy időpont sem jó, így majd valamikor, talán vizsgaidőszakban módosítom az adataim.
Mivel a könyvtárban töltött második órámban jó mélyen benne járok, nem meglepő, hogy lassan zsibbadnak az ujjaim, mivel a fűtést itt sem viszik túlzásba - legalábbis nem annyira, hogy fél napokra be lehessen költözni. Ezért várom én a jó időt, mikor végre kiülhetek a partra, ott amúgy is sokkal nyugodtabban tanulok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése