2012. február 13., hétfő

És tényleg kezdődik...

A múlt hét még csak bemelegítés volt, még talán a mostani is annak minősül, ami elég furcsa a tavaly tavaszi félév őrült tempójához képest. Most másfél órányi szünetféleség következik, amit jegyzetvadászatra, meg vásárlásra kéne fordítanom - ha már akció van az egyetemi ajándékboltban, nem ártana benézni...
Sikerült délelőtt, labor után (ami a szokásos félév eleji rémálom volt, még szerencse, hogy a laborvezető ezt nem fogja osztályozni, mivel látta, hogy az egész csapat úgy, ahogy van, tök süsü az új panelhez, a végére talán felfogtunk belőle valamennyit, már csak arra kell majd rájönnünk, hogy kössük a mérőket úgy, hogy ne csináljon rövidzárat, és ne is mérjen rossz értéket) kiteleportálnom a koleszba, felvenni z értesítőt, majd onnan megint vissza a belvárosba, becaplatni a postára, hogy felvegyem végre a személyim, utána pedig gondoltam egyet, bevittem némi üzemanyagot, amivel elleszek este kilencig - reményeim szerint -, majd mégiscsak beültem előadásra. Ezt a kis szünete arra sem ártana fordítanom, hogy átnézzem a másik anyagot, amin szintén ott kellett volna lennem, ez viszont ugyanaz, ami tavaly volt - így valszeg csak mintavételezési törvény, példák és társai, komolyabb dolgok majd később jönnek. Ez az a bizonyos tárgyam, amire csesztem bemenni vizsgázni, mert ugye miért is mentem volna be...

Na, de a mostani kemény félévemnek meg is volt az eredménye, ez pedig egy négyes korrigált, és egy 4.5-ös sima kreditindex. Már simán a krediteket elnézve elmondhattam, hogy rohadt jól teljesítettem, most pedig már azt is, hogy az előző kettőből kiindulva vissza is fognak venni csont nélkül a koleszba - nem kell majd az utolsó pillanatban közjegyző után rohangásznom, ettől függetlenül nem ártana beszereznem egy igazolást róla, hogy öneltartó vagyok, ha már egyszer tényleg az vagyok, mivel se nyáron, se azóta egy fillért se láttam otthonról, és akként megpályázni a kolesz felvételit.

Gépteremben ülök, így örömmel jelentem, hogy előttem egy srác Once upon a time-ot néz --> pontosan azt, amit ma este fogunk nézni a koleszban :P De, ha már így itt van előttem, nem árt, ha belepillantok... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése