2010. december 5., vasárnap

Takarítás re

Előző alkalommal még csak ismerkedtem, most viszont régi simerősként üdvözöltem a felmosót, és tulajdonképpen az már csak levezetés volt.
Ma kivételesen nem azért álltam neki takarítani, mert nem bírtam tovább a koszt, hanem azért, mert lakótársammal összebeszéltünk, hogy ma délután kinyaljuk a lakást. Ő vállalta a hűtőt, amibe a jó ég tudja, mi minden folyt bele, ez alatt én a tűzhelyet próbáltam levakarni, amire valami megint nagyon durván ráégett, áztattam, súroltam, de így is fél órát szórakoztam vele, mire nagyjából feljött, de így sem voltam elégedett vele: voltak zsír-és olajmaradványok, amivel nem bírtam el, de azt hiszem, kimondhatom, hogy sokkal jobban néz ki, mint ma délelőtt. Mikor végeztem, lemostam a hűtő rácsait, amik annyira nem voltak brutálisak, na de az üveg... Nem tudom, mi volt rajta az a trutyi, de azt hiszem, nem is akarom tudni. Egyik csaj kiköltözött a héten, így felszabadult a doboz, ahova megbeszélést követően beköltöztettem a cuccaim. Miután ezzel véegeztünk, a háztartási gépek kerültek sorra: lakótársam kipucolta a kávéfőzőt, kenyérpirítót, míg én a mikrót vakartam ki, kiirtottam a csöpögtetőben burjánzó őstenyésztet, lesúroltam a pultot, aztán pedig a fürdőnek estem neki, kisúroltam a csapot, lemostam a polcot, a zuhanyt úgy-ahogy, de vízkőoldó nélkül azzal nem tudtam sokat kezdeni, beáztattam a felmosót, és egy fél parókára való hajat leszedtem róla, ez alatt lakótársam a slot súrolta ki, és előtérben meg a konyhában összesöpörte a nagyját. A felmosás már csak levezetés volt, bár a konyhában, a szemetes melletti koszt nem volt könnyű felvakarni. Nem mondom, hogy elégedett vagyok ,vele, mert ha még egyszer végigmegyek rajta, lehetett volna jobb is, szebb is, de per pillanat az a lényeg, hogy minden le lett fertőtlenítve, majd jövő héten illatosítunk, szépítgetünk.
Nem tudom kihagyni, hogy mit alakított a kis vadállat, mikor nekiálltam felmosni: előjött belőle a vadászösztön, és eszméletlen vicces volt, ahogy össze-vissza csúszkált a vizes padlón, miközben a felmosót cserkészte be, rég nevettem olyan jót. Már ezért megérte nekiállni. A fürdőben is végig ott volt - gondolom, élvezte a kis dög nézni, hogy ott szenvedek :D -, egyre jobban bírom :D . Komolyan nem tudom, mi van ezekben, de az ember egy idő után nem bír ellenállni nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése