2011. november 9., szerda

Az, hogy el vagyok havazva, elég enyhe kifejezés. Persze, mondhatnám, hogyha ez meg az nem lett volna, tudtam volna tanulni a szünetben, de van egyáltalán ember, akinek az első felében megfordul a tanulás? Ha van, akkor én biztos nem voltam ezek között. Ennek köszönhetően most egyszerre zúdult minden a nyakamba. Komolyan, már szinte várom a vizsgaidőszakot, akkor legalább én osztom be az időm, és nem kell a leglehetetlenebb időpontokban a leglehetetlenebb helyeken lenni - arról nem beszélve, hogy arra elvileg be kell fejezniük a villamos felújítását is, ami jóval kényelmesebbé teszi a bejutást.
Reggeltől estig ugye órán vagyok, valamikor társasági életre is igénye van az embernek, a vége pedig általában az, hogy választani kell a kikapcsolódás és az alvás között, ami bizony nehéz döntés. Komolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése