2011. december 13., kedd

Csodák

Info szakon, ha az ember 45 kreditet vesz fel,abból is legalább 40-et szakmai tárgyakból, 8. világcsodával egyenértékű, hogyha a félév során semmiből sem b@sszák meg - más kérdés, hogy a félév vége felé, vagyis mostanra állapotilag inkább egy emberi roncshoz konvergálok, mivel minden szabadidős tevékenység többnyire az alvás rovására ment, és ebbe a tanulás is beletartozott. Bejártam az órákra - részben katalógus miatt, részben pedig, mert két katalógus között valahol melegedni kellett -, megírtam a zh-kat, 20/19 pontos javítót, 30/25 pontos esszét, és 4 helyett 7.5 pontot kaptam tegnap,ami minden várakozásom felülmúlta. Így ma, mint megérdemelt ajándékom veszem át a jegyzetboltban a tegnapra megjött könyvem, amit már egy ideje szeretnék a polcomon tudni. Mielőtt azonban belekezdhetnék, még el kell olvasnom egy másikat, amit kölcsönkaptam, és amivel csak egyetlen bajom van: ha belekezdek, nem  tudom letenni.

Már csak le kell tennem azt a tizenegy vizsgát, és elkezdeni számolni, melyik az, amelyikre elég kevés félév épül, hogy azt mondhassam, ráér jövőre, mivel az alapjául szolgáló kurzusom nem is volt... Szóval azt hiszem, megvan az áldozat, amiből bukhatok, még akkor is, ha megszenvedtem és megküzdöttem a nagyZH-val, és a kisZH-kból összeszenvedtem valahogy a vizsgához szükséges pontokat - az esélytelenek nyugalmával indulok a vizsgán, már most látom. Annyit megtanulni néhány nap alatt...
Van egy olyan érzésem, hogy februárig  meg fogok dögleni... Újabb csoda szükséges, hogy legalább 40 kreditem meglegyen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése