2013. február 7., csütörtök

agyfasz... + kuncsorgás kreditért

Nem hiszem el, hogy ilyen fasz tanáraim vannak! Ez most nem humor, hanem halál komoly, mert srácot simán átengedett volna annyival, amivel én odamentem - szarabbul produkálót is engedett át előttem! Max pontosra tudom az egyik tételt, csak azért is abba a kibaszott három diába kell belekérdeznie, amit nem néztem át. Minden mást fullosra tudtam volna, hát nem meghúzott a szemétláda?
Most bezzeg kuncsoroghatok, járőrözhetek kurzusfelvevő lappal, hogy meglegyen az a kibaszott kredit, nehogy költségesen végezzem. Faszom az egészbe... Már kiüvöltöttem magam telefonon szegény anyámnak, fatert elküldtem a jó büdös p*csába (nem tudom szebben mondani), és jó eséllyel elszívok még vagy fél doboz cigit, mire délután csoporttársammal összefutok. Így akarjak leszokni, bassza meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése