2013. február 5., kedd

Emberek... mindenhol, vazze...

Reggel végre rászántam magam, hogy tanulok az esti vizsgámra. Addig nem is lett volna baj, h a buszon összefutottam egyik kolis ismerőssel, bementünk, szereztünk kaját, satöbbi. Bemegyek könyvtárba, éppen, hogy nekilátok, mikor jön szembe csoporttársam, ha már ott van, meg én is, vegyük már fel a bérletet, satöbbi, rendben van. 2 óra mínusz, + menjek kari buliba, jeges estre, satöbbi, ami jövő héttől még bele is fér. Kimentünk rágyújtani, egyenesen jöttek a többiek, még jobban menjek ide, oda, + másik 2 azonos nevű ismerősöm + 1 csávóka, mondom rendben, most már tényleg bemegyek, és tanulok. Menet közben - mert miért is ne -, megint megkiabált egy ismerős, mi lesz a csütörtök/péntek estével, mert miért is ne, bár igaz, ami igaz, én mondom mindenkinek, hogy utcán + nem alvás után kissé csőlátásom van és anyám mellett is képes vagyok elmenni az utcán, nyugodtan vágjanak fejbe, ha nem veszek észre valakit :) Épp, hogy becsekkoltam a könyvtárba - ahol korában fent hagytam a holmim egy részét -, hallom, valaki szól utánam, hátranézek: jéé, ezt is ismerem a koleszból. Elkezdtünk beszélgetni, kiderült, ugyanarra a vizsgára kellene tanulnunk, és, ha már ott volt, betársult. Persze a tanulásból, mint annak a rendje, közös szenvedés, ökörködés, asztalon alvás + vizsga előtt kajálás lett, mert miért is ne. Ez alatt természetesen facebookon is zajlott az élet, megszültük a vizsga utáni szokásos, heti minimum 1 kártya + pálinka menüt, és, ha már ismerős kocsmába tévedtem, legalább a telefonom is fel tudtam tölteni, ami jól jött, mert kiderült, közben drága imádott anyukám is hiányolt.
Azt hittem, itt kifújt végre a nap mára, zenét hallgatva baktattam ki némi tesco kerülővel a megállóba, hogy ne holnap kelljen kajára/cigire vadásznom. Szállnék fel a buszra, mikor hallom, megint szól utánam valaki: hát nem a dálutáni tanulótársam késte le a korábbit? :D És igen, mikor a lépcsőház előtt elköszöntünk, tényleg azt hittem, végre magamra zárhatom az ajtót. Aztán megláttam az olvasatlan üzenetek listáját....
A vizsgám elb@sztam, de legalább volt egy jó napom :D (fogalmazás stílusáért, hibákért megint 30 óra nem alvás + pálinka tehető felelőssé...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése