2010. június 27., vasárnap

Nyár...

Szeretem a téglavörös színt, de nem a vállaimon! Mivel ma jó idő volt, egy ujjatlan felsőben nyírtam a füvet, kint volt belőle vállam, hátam, most viselhetem a következményeit. Szerintem holnap megkapom ráadásként a szokásos izomlázat, így fogni is alig bírok majd. Nem tudom, utoljára mikor végeztem ilyen gyorsn a fürdőben, de a hideg víz is elég meleg volt nekem, nem beszélve a hajszárító forró levegőjéről. 
Holnap végre megkezdődik a ténleges nyaralás, mivel délnél előbbúgyse nagyon kelek, délután pedig gyakorlatilag szabad leszek. Holnap reggel még be kéne adni a postára az érettségi bizit - mégiscsak ell a jelentkezéshez -, előtte lefénymásolni, meg körbekérdezni a városban, hol milyen laptophűtőt lehet kapni, vagy rendelni, és persze mennyiért, délután meg --> buszmeg, telek. Ma megvolt  amunka, holnap jöhet a nyaralás. Kora délután szerintem kifekszek napozni, mivel ma csak a vállaim sikerült lesüttetnem, a lábaim meg tejfehérek, négy körül meg indul a túra = rokonvizit. Kedd reggel hajnalban kelést követően shoppingtúra, valamelyik délután strand, jövő héten - megint csak hajnalban - nagyvásár, + tour de túri, azt hiszem, unatkozni nem fogok sokat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése