2011. október 17., hétfő

Reggel

Ahhoz képest, hogy 7:10-kor keltem, magam is meglepve 7:50-re már puccba vágtam magam, és még csak nem is siettem. Persze, nem lennék meglepve, ha valamikor napközben derülne ki, hogy valamit otthon hagytam, ami egyébként jellemző... Álmomban pl totál elfelejtettem bemenni rögtön 2 katalógusos órára, nagyon hülye éjszakám volt :P

Fontosabb, hogy a heti zéhák elnapolásával nyugodt szívvel húzathattam fel az agyam azon, amit a nettel műveltek: korlátoztak, és előkerült a két szó, amivel rémálmaimban sem akartam találkozni: nincs torrent.

Persze, eddig sem lehetett volna elviekben, de gyakorlatilag működött, és mindenki csinálta. Így lett nekem meg a 2 TB feltöltésem és 20-as arányom, mosz viszont semmi...

Este értelemszerűen kiakadtam, a hab a tortán az volt, hogy akkor írt rám egyik ismerősöm, akit abban a pillanatban a hátam közepére nem kívántam hogy ő is ugyanakkorra megy tesztet írni, mint én... Persze, alapjáraton nincs bajom vele, csak néha vannak húzásai, amikkel nagyon ki tud hozni a sodromból, ilyen volt ez is. Megvan a helye a kaszinózásnak, de szerintem baromira nem akkor, mikor zéhá van...

Megoldást persze minden helyzetre lehet találni. A torrentezés elkényelmesített, de, mivel a fájlmegosztó oldalak használatát semmi sem tiltja... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése