2012. május 14., hétfő

Sok

A Zh-kon túl vagyok, jöhetnek a vizsgák :) Hihetetlenül jó volt arra ébredni reggel, hogy javító nélkül kijuthatok vizsgázni az egyik legnehezebb tárgyamból, amiből gyakorlatilag a javítóra jutás iránt is vajmi csekély reményt tápláltam. Egész hétvégén gyomoridegem volt, félóránként, vasárnapra ötpercenként frissítettem etr-t, az eredményeket remélve, amik minden várakozásom felülmúlták, és eljutottnk addig, hogy az első igazán kemény félévemben, 43 kredittel, amik 90%-át elsőre csináltam, mindenből kijutottam vizsgázni, és semmiből nem vágtak meg félév közben.

Ezért természetesen az utóbbi időben teljesen kikészültem, főképp idegrendszeri szempontból, és erre szobatársam is rátett két lapáttal. A lehető legrosszabb embernek panaszkodik 6 Zh-val, amik fele ingyen tárgy ráadásul. Nekem ez a félévi átlagom volt egy hétre, és lassan ott tartunk, hogy az agyamra megy. Konkrétan, az agyamra megy. Ha már engem eljuttatott addig, hogy nem bírtam a lakásba maradni, és kellett egy cigi, hogy lehiggadjak, és ne b@sszam pofán, vagy vágjam a képébe, hogy fogja már be, akkor el lehet képzelni, mennyire idegesítő tud néha lenni. Nem azt állítom róla, hogy hülye, csak azt, hogy nem az esze, hanem a szorgalma miatt jutott eddig. Mert egyszerűen nem gondolja végig logikusan a dolgokat, élősködik, akiken lehet, a csoporttársait is beleértve. Igen, ez a jó definíció rá: élősködik. Most jutottam el végleg addig, hogy: takarodjon már haza a fenébe, mert egyszerűen nem bírom elviselni! Hiába fogadtam meg róla, mikor kiderültek dolgok, hogy nem keresem a bajt, jópofizok vele, ne rossz viszonyban váljunk el, akkor sem, ha tudom, miket mondott rólam a hátam mögött. Igen, lehet, hogy vannak dolgok, amik szempontjából jogosan lehet rám panaszkodni, de én legalább próbálok változtatni, vele ellentétben. A kedvenceim azok a napok voltak, mikor én reggel 8-9 órakor még aludtam volna, ez a liba meg üvöltetni kezdte a tv-t, és áthozta a pasiját, volt ez hajnal 9 órakor! Tényleg nincs bajom a sráccal mert elvan, rendes, és nem zavar sok vizet, de azért az, hogy egész nap itt van, kicsit sok a jóból. Főleg, ha minden átkozott nap ez van! Egy hetet kell még kibírnom, de lassan ott tartunk, hogy még a hangja is idegesít. Most lehet, hogy egy kicsit sok volt belőle. Vagyis valószínű, mert csak akkor szoktam ennyire kiakadni. Olyan alap dolgokat nem tud néha, amik nem tanulás, hanem egyszerűen általános műveltség kérdése, hogy én csak nézek, konkrétan, de, ami a leginkább irritál, hogy lassan egy éve itt van, és még mindig képtelen minimális tiszteletet tanusítani a tanárai iránt. Tavaly én ezt megtanultam, megtanultam az ő szempontjukból nézni a dolgot, így többnyire jól következtetek arra, miket kérhetnek számon. Lehet, hogy az én gondolkodásmódom ilyen durván elferdült, de alapvetőnek tartom ezt a tiszteletet, hiszen ezáltal jobban bele akarunk látni abba, amit tanítanak, többet teszünk érte, hogy megtanuljuk, és így jobb eredményeket is érünk el. És így talán egy kicsit könnyebb is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése