2012. május 19., szombat

Tanulnék...

Komolyan, most szívesebben tanulnék, mint, hogy este bemenjek fél 9-re, hogy a Zalából érkező csomagom a Győri járatról vegyem fel... Feltéve, hogy azon rajta lesz. A sofőr állítása szerint, aki Szekszárdon kitette a csomagom (szerencsére rendes embernek, aki visszavitte, és valahogy elintézték), az fogja majd hozni, de, hogy onnan hogy s mint kerül át a másik járat útvonalára, megint egy másik történet, aminek részleteit majd este megérdeklődöm. Feltéve, hogy azon rajta lesz a következő két havi, estére valószínűleg félig kiolvadt kajám.
A történet még szebb fele, hogy fél 10-ig abszolút semmi nem jön, távolsági se, ami a koliig kihozna, így fogalmam sincs, hogy jutok ki korábban, mert semmi kedvem 50 percet dekkolni két nagy táskával a buszváróban, se mászkálni velük, ha esetleg elkapnék egy másik járatot, ami az utca végéig kihoz... bár ez függ a csomagok nehézségétől... update este...

Update megkésbe bár, de törve nem :P
Fogalmam sincs, hogy került át a csomagom a Veszprém-Szeged vonalra, de azt hiszem, vanak dolgok, amikről jobb, ha nem tudok :P Bementem a megadott időre, el is kaptam a megadott járat sofőrjét, akitől megtudtam, hogy a korábbi, veszprémi járat vette fel a csomagot, és a forgalmiban várt rám. Estére már olyan szinten dolgozott bennem az ideg, hogy a fülbevalóm is kikaptam féletlen, még mindig a tárcámban van, arra várva, hogy visszarakjam... Lényeg a lényeg: megérkezett a következő két havi kajám, bár a tetején levő 3 csomag anyu-féle pizzából egy ért csak célba, de az érdekelt a legkevésbé, lényeg, hogy a többi cucc megvolt benne :) Miután hozzájutottam, telefonon boldogítottam drága jó anyukám, amíg nem  jött a következő buszom, a tanulság pedig: kéretik NAGY betűkkel feltüntetni a csomagon, HOVA megy XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése