2012. október 18., csütörtök

hülye, hülye, hülye...

Mikor tanulom meg az idióta fejemmel, hogy napi három-négy óra alvással, kávén, energiaitalon, matén, feketeteán és cigin élve nem lehet kibírni a hetet anélkül, hogy csütörtökre ne akarna szétrepedni a fejem, és ne aludnék be legalább egyszer a laptopon. Nem megy nálam ez a reggel nyolctól este nyolcig bent vagyok, éjjel kettőig tanulok (inkább b@szom a rezet tanulás címszó alatt, de a szándék megvan :P ), reggel hatkor kelek, és újra az egész... Hiába a pénteki tizenkét óra alvás, az nem elég egész hétre, főleg, hogy ezek mellett még ott van az is, hogy társasági életet kéne élni valamikor (úgy, hogy a héten senkinek nem léteztem, hétőn, kedden eleve nem létezek, lemondtam a szerdát, a csütörtököt, péntek az nekem is jár, szombat-vasárnap kötelező program írása, hétfő-kedd csütörtöki ZH-ra tanulás, SVN, minden más), kitakarítani a lakást, bevásárolni, főzni sem ártana néha, mert újabban nagyon szemét kajákon élek, a legalján, amire jut időm... Pillanatnyilag aludni szeretnék, de annyi koffein van bennem, hogyha akarnék se tudnék, de sajnos az sem jön össze, hogy bármi hasznosat csináljak, így szétrepedni készülő fejjel kínlódok, amíg éjjel valamikor ki nem dőlök megint...
Update: miután volt szobatársamat láttam, nem panaszkodok fejfájásra. Ami nekem jutott, kicsit zavaró volt, semmi a koffein-fejfájáshoz, vagy egy migrénhez képest így utólag, bár gyanús, hogy az alváshiány is dobott rajta rendesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése