2011. február 17., csütörtök

holtpont...

Talán nem ma lenne, vagy a héten egyáltalán nem is lenne, ha nem az lett volna tegnap este, ami... Egy dolog, hogy lakótársam a hét közepén óhajt bulizni, nekem abból nincs bajom. Az viszont már nem tetszett annyira, hogy miután az egész társaságot kidobták a másik koliból, képesek voltak kijönni hozzánk. Igen, hozzánk, abba a kis lyukba állítottak be éjjel tizenegy környékén, mikor már aludtam volna, jöttek lakást lebontani másik lakótársam, én, meg a szomszédok legnagyobb örömére. Mivel se kedvem, se energiám nem volt betársulni, macskával begubóztunk a szobámba - szegényem félt a tömegtől ^^, de a kis dög a változatosság kedvéért most sem hagyott aludni - játszhatnékja, dagaszthatnékja volt, és ezt elég egyértelműen próbálta a tudtomra adni. Így maradt a fél kézzel tweetelés, sorozatnézés, másik kezem meg betekertem a plédbe, és nyúzhatta a kis hisztérika :) Éjjel egy már kicsit későnek tűnt kiterülni, és valahogy volt egy ezirányú sejtésem a mai nappal kapcsolatban...
Nem azért, mert olyan korán fekvő lennék, simán fent vagyok egész éjjel, ha olyanom van, de ez a szorgalmi időszak egyszerűen kikészít. Reggel van órám, meg este, tizenegy, mire beesek... Összességében elég jól bírtam ezt a hetet, igaz, hogy este tíz környékén már kiterültem rendszeresen, és ezt meg is tehettem, mert szobatársam még ennél is korábban ki szokott dőlni - ő, akinek nincs minden nap órája, nem kell minden reggel hajnalban kelnie és a képzése feleolyan nehéz sincs, mint az, amin én vagyok.
Most csak az energiaital tartja bennem a lelket, bár azt se merem túlzásba vinni. Egyrészt, mert tudom, hogy nem használ - szinte immunis vagyok rá, erre vizsgaidőszakban rájöttem -, másrészt, mert a mellékhatásai annál inkább kijönnek rajtam, abból meg kösz, nem kérek. Szarabbul vagyok utána, mint előtte voltam. Reggel egy dupla kávé, erre kell visszaszoknom, na meg arra, hogy estig jó is legyek ezzel, és ne úgy érezzem magam, mint akin átment egy úthenger már este tízkor... Az elmúlt két hét nagyjából azzal telt, hogy az uv hetet pihentem ki, de szerintem még mindig nem vagyok egészen túl rajta. Még mindig bepánikol a szervezetem a kevés alvás hatására. Egy-két évvel ezelőtt nagyon simán elvoltam hetekig napi négy óra alvással, most meg már öt óra után is rinyál, ahol csak tud. Jó,. lehet, hogy a maiban annak is szerepe van, hogy a reggeli zh-m valószínűleg nulla pontos lesz, mivel rájöttem, hogy túl jó gyakvezem volt, túl könnyű feladatokkal, és igencsak meglepődtem, mikor ma a megszokott egy helyett kettőt, a megszokott nehézségnél kétszer nehezebbet adott. Lassan kezdek rájönni, hogy ez a gyakorlat nem olyan nyaralás lesz, mint a tavalyi volt: készülni kell, és igenis elő kell vennem azt az átkozott példatárat, és megnézni mindent, ami szóba jöhet. Még sosem akartam ennyire egy rohadt megajánlott kettest, de ez most nagyon kell.
Ez közel sem az a szv tárgyam, ahova bejárok, aláírok, és alapban megajánlott hármasról indulok, de, ha vizsgán megoldok egy feladatot az ötből, már csont nélkül ötöst kapok. Meg a másik, ahol, ha a tanár megismer - márpedig megismeri, akik jártak az órájára -, kapásból kettesről indul felfelé, nem is a fizetős tárgyaim, ahol elmegyek, iszok három napig, aztán leírom, mire emlékszek belőle, és megintcsak ötös... Ez nem az.
Most egy kicsit elegem lett, és valahol letettem arról a megajánlott hármasról... Nem mondom, hogy nem fogok küzdeni érte, zh-n max pontokért küzdök, amik a legtöbb tárgyból megajánlott jegyhez szoktak vezetni, csak annyit, hogy nem sok esélyt látok rá. Ha meglesz a kettes, nagyon fogok örülni neki (megjegyzem, ez az a tárgy, amiből vizsgaidőszakban háromszor húztak meg, és kivételesen indítottak egy kis csoportot ebben a félévben is, ahova valami csoda folytán sikerült bejutnom).
Megfordult a fejemben, hogy nem kéne bemenni az esti előadásra. Attól a teremtől alapban megfájdul a fejem, a srác halkan morog, szinte csak felolvassa a diát, nem mellesleg elég szarul vagyok, fáj a fejem (hogy az alváshiánytól, vagy a  túl sok energiaitaltól, nem tudom, de nem is érdekel), és az anyag letölthető óránkénti felbontásban.
Tegnap este végül is megerőltettem magam, és miután vége lett a katalógusos órámnak, beestem egy másik végére, amivel ütközik, de szerencsére nem kell bejárni. Viszont gyakorlaton az előadás anyagából zh-zunk. Napokig kerestem, honnan tudnám letölteni, mivel első órára, ami nekem uv, amúgy reghéten volt, bementem minden nélkül, azt se írtam fel, mit hol találok meg. Aztán, mikor már feladtam volna, és egy másik után álltam neki kutakodni, ráakadtam az egyetemi szerveren. Ettől függetlenül kellett az előadás, mert csak fel vltl szórva minden egy ppt-ben, és tudni kéne ugye, hogy meddig kell tudni az anyagot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése