2011. február 3., csütörtök

Vizsgaidőszak, UV hét

Így nézett ki a tegnapelőtti napom, az alábbi sorok reggel születtek:

"Huszonöt órája nem aludtam. Megittam egy liter energiaitalt, négy kávét, hanyatt vágódtam vigzsga után a lépcsőn, és van még egy vizsgám, amiből eleve esélytelen átmennem. Csak azért próbálom meg, mert a remény hal meg utoljára. Még hat órát kell kibírnom ébren.
Ja, és holnap lesz még egy. Ha hazaérek, először is rendet rakok, mert a szobám egy katasztrófa-súlytotta övezet. Másodszor pedig alszok. sokat. Aztán ha felébedek, kalkulust tanulok végkimerülésig. Utána remélhetőleg átmegyek, aztán átalszom a csütörtököt, és méregtelenítő kúrába kezdek. Úgyis nem sokára itt a nagyböjt, legalább egyszer tartsam meg ;) Na, és nem árt némi edzést meg konditermet vinni bele... ÉS én már megint a billentyűket püöfölöl ahelyett, hogy a diákba bambulnék..."
Aznap ezt még két kávé és fél liter energiaital követte, és köszönöm, jól voltam utána.

Azt hittem, tegnap túl voltam az utolsó vizsgám, de este megtudtam, hogy lesz még egy... holnap. Ma éjjel megint nem viszem túlzásba az alvást. Tegnap olyan szépen elterveztem, hogy egy havi műkaján és energiaitalon élés után végre rendes kaját csinálok magamnak, mindent megvettem egy jó lecsóhoz, aztán este jött a hidegzuhany...

Ha holnap délig kibírom, délután a változatosság kedvéért megint alszok. Aztán megcsinálom végre azt a lecsót, és hétvégén lakótrsaimmal szépen kinyaljuk a lakást - már ráfér rendesen -, én meg előkajtatom a karbantartót, mert még mindig csöpög a radiátor!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése