2011. február 10., csütörtök

jóhelyről jóhírek

Igen, megkezdődött a szokásos: van két órám, csövezzünk a könyvtár mellett, kajáljunk  a ruhatárban vagy a karzat lépcsőjén időszak, és ezzel együtt a vadásszunk jegyzetekre, fénymásolatokra, meg mindenre, ami az előadáson nem hangzik el, de benne lesz a vizsgákban című feadat... négy nap sikerült úgy tennem az óráim, hogy reggel nyolctól, de a legjobb, hogy este nyolcig, köztük meg nagy semmi. Igaz, koliba legalább van időm kimenni így, de nem tudom, meddig, és főleg nem hogyan fogom bírni, hogy nyolcig vagyok, kilencre hazaérek, tizenegyre rendbe teszem magam, megnézni, mi van még másnapra, kell-e valamit csinálni, és bőven van éjfél, mire ágyba zuhanok - szó szerint zuhanok, mert utána totális kóma reggelig.Nem tudom, mikor feküdtem le utoljára tizenegy előtt, de tegnap megtört a sorozat, mert tízkor úgy kidőltem, mint akit fejbe vertek.
Ma előadáson jó nagyot koppantam. Tudom, illő lett volna etr-t nézni, ki fogja egyáltalán tartani az órát, de örültem, hogy egyáltalán a teremtet megtaláltam. Azt hittem, aki oldalt áll, valami biztonsági őr, vagy valami, legalábbis a termetéből erre következtettem, lepakoltam, halál nyugodtan álltam volna neki befejezni a kajám amit el sem kezdtem még, mikor jobban megnéztem, és rájöttem, hogy a rektor előtt első előadáson nem lenne túl szerencsés úgy indítani, főleg nem, hogy elszólásai alapján vizsgán is fellelhető lesz. Ha írásbeli lenne, nem is lenne bajom vele, de a baj ott kezdődik, hogy szóbeli lesz... ez is. Talán két tárgyamból van írásbeli vizsga (kettőből nincs, de azok olyanok is), amiből meg lehet, megajánlottra megyek, ami most még teljesíthetőnek tűnik.
A nap első jó híre, hogy ősök végre utaltak - tegnap még ott tartottam, hogy huszonötből kéne valahogy harmincat csinálni, így viszont valószínű az lesz, hogy kolicsekket hazaviszem, avont itt befizetem, a kirándulásokat nem kerülhetem ki, ahhoz majd fel kell venni, sőt, mivel jegyzettám is van a világon, már be tudtam szerezni a szükséges könyveket. Van egy drágább fajta, amit viszont megpróbálok más forrásokból beszerezni, ekzdve internettel, ahol reményeim szerint unatkozó szaktársak összeválogatták, ha ez enm jön össze, akkor max leszedem e-könyvben. A nyomtatóra egyre égetőbb szükségem van, ezért is fogok két hét múlva hazamenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése