2011. február 14., hétfő

konokság

Néha nem bírom elhinni, milyen keményfejű emberek vannak. Én nyitottnak tartom magam, meghallgatom a másikat, próbálom megérteni a gondolkodásmódját, a véleménye kialakulásának logikáját feltéve, hogy ő is tesz érte, hogy megérthessem. Most viszont egy kősziklába botlottam. Konok módon csak a saját hülyeségeit fújja anélkül, hogy bármiféle észérvvel alá tudná támasztani. Olyan fogalmakat kever, amit tudni az általános műveltség része lenne (leszögezném, hogy elvileg és papíron teljesen normális emberről beszélünk), és egyszerűen nem lehet megértetni vele, mi a különbség ezek között. Ebből adódóan az ezekhez a fogalmakhoz kötődő dolgokat is keveri, olyasmiket magyaráz bele, ami nem létezik, nem látja át a mindenki számára nyilvánvaló összefüggéseket, amikhez még érettségi sem kell, nem, hogy diploma, ezzel pedig lassan az agyamra megy. Nem igazán értem, milrt húztam fel magam rajta, hiszem semmi közünk egymáshoz, de maga a tény idegesít, hogy léteznek ilyen - bizonyos téren legalábbis - műveletlen emberek... Jó, én sem tartom magam valami túl nem tudom minek, de azért rendelkezek egy általános műveltséggel, és nem keverem a szezont a fazonnal...

Egyébként a buszom kb negyed óra múlva itt lesz, kajálni ugrottam csak ki koliba, délután meg az a gyönsörű három különböző óra három pületben lesz, amiből az egyiket még meg is kéne találni, mert még nem jártam arra... Szinte megváltásként várom a holnapot, önkormányzat elvileg akkor utalja majd az utazás árát, viszont ma be kéne fizetni a két kirándulást, amiket felvettem. Annyim még van, de nem ártana haza is menni valamiből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése