2011. február 21., hétfő

Szokott helyen, szokott időben, szokott agymenés

Igen, megint itt vagyok. Azt hittem, jobban fogom bírni a mai napot, hiszen még csak hét eleje van, és csak csütörtök ilyenkorra szoktam magam úgy érezni, mint akin átment egy úthenger. Mivel viszont egész hétvégén délután másztam ki az ágyból - túl kényelmes volt, és túl szépeket álmodtam, hogy korán felkeljek -, ennek egyenes következménye volt a késői visszatalálás, és valahogy sejtettem, hogy az az öt óra alvás, aminek felét sikeresen átforgolódtam, nem lesz elég erre a napra. Már a nagyján túl vagyok, csak egy órám lesz, amin jegyzetelni kell - addig sem alszom, és legalább az agyam edzem egy kicsit -, aztán meg belépek fizetni, és haza, hogy a kettő közti fél órában visszajövök-e melegedni, vagy felmegyek tovább írni, az egy jó kérdés - valószínűleg pillanatnyi hangulat fogja meghatározni, ahogy nálam elég sok mindent.
Ha már az edzésnél tartunk, holnap délelőtt tényleg rá kellene már szánnom magam, hogy letaláljak a konditerembe - hoppá, az nem fog menni, mert délig órám lesz, egy tárgyból holnap kezdünk. A kevés óraszámból töménytelen mennyiségű tananyagra következtetek, így nem sok jót nézek ki ebből a tárgyból se :( Na, de akkor majd délután. Egy biztos: holnap lemegyek, ha törik, ha szakad. Ahogy az is, hogy a lakótársam letakarítja a kivételesen általa összebarmolt tűzhelyet, és végre vesz budipapírt, amivel egyrészt el van maradva, másrészt megint elfogyott.
Na már most, visszatérve egy pár sorral feljebb elejtett megjegyzésre, van egy olyan rossz vonásom, hogy mindig akkor támad a legnagyobb írhatnékom, és mindig akkor jönnek a legnagyobb ötleteim, mikor zh előtt állok. Ez ma is így volt, és alig bírtam megállni, hogy ne fogjak bele délelőtt - szerencsére sikerült, zh után viszont már nem tudtam tovább visszafogni magam, nekiálltam a füzetbe körmölni. Sajnos, függő vagyok, ezen nincs mit tagadni... :( Viszont ez már talán az ezeregyedik, amibe úgy kezdek bele, hogy igen, ez lesz az... Viszont ebben vannak további elképzeléseim is, nagyjából végig megvan a vázlata, megvannak a személyiségrajzok, helyszínek, szituációk, leírások... már csak össze kellene rakni őket...
Még van egy kis időm, mert csak negyedre kell beérni, ezt normális esetben kajára fordítanám, de mivel délelőtt betermeltem egy - nem kicsi, hanem rendes - tányérnyi pizzát meg két salátát, azt hiszem, mára minden további táplálékbevitelt felfüggesztek - legalábbis szeretnék, és jó lenne megállni, hogy ne arra essek haza este, hogy kizabálom a hűtőt. Most úgy érzem, meg tudom állni, de, hogy mi lesz kb 3 óra múlva, az még a jövő zenéje. Ha más nem, bekapok párat a tegnap beszerzett joghurtos áfonyámból, amit azért szeretek venni - hiába drága -, mert vagy egy hétig elég, ugyanis egy maréknál többet nem bírok megenni belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése