2010. november 6., szombat

Főzőcskézés

A főzőtudományom még mindig nem terjed tovább a zacskós kajáknál, viszont ma először végre normálisnak mondható kaja jött össze (eddig csak zacskós leves volt a menüben). Az egyetlen, amit jól meg tudok főzni, az anyum spéci pizakréme, ami jó szendvicskrémnek, bolonyai szósznak, egszóval mindennek. Ehhez hoztam össze egy zacskós sajtos tésztát, és összességében ezzel a szósszal leborítva egész finomra sikeredett.
Holnap gondoltam reggelire jóféle sült zöldségeket, tepsim már van hozzá, ezzel a reggeli túra is meglenne, mivel ki kéne menni érte a boltba, és valahogy egy narancsot is megkívántam, nem is tudom, mikor ettem azt utoljára. Szerintem reggel veszek két vagy három kisebb répát, két darab krumplit, két almát, meg pár narancsot nasinak, lehet, még beruházok valami húsfélére is, aztán kisütöm natúrban, és szerintem ezzel jól elleszek estig. Hétfőln meg úgyis kell majd vásárolni a hétre.
Lakótársam szerintem hülyének néz, hogy mit mosogatok napjában háromszor, vagy ahányszor eszembe jut, de, ha nem szánnám rá magam minden kaja után, akkor az én edényeimmel lenne tele a mosogató, mivel csak mosogatni eszemben sincs kimenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése