2010. november 8., hétfő

Perfect day

Kezdjük ott, hogy reggel elindultam esernyő nélkül, mondván, úgyis csak délutánra mondja az esőt, hát nem zuhog most is? Ez lenne a legkisebb bajom. Reggeli zh-n volt 4 emberke, akik a másik csoportot írták, gyakvezető ki@szottul megszívatott mindenkit, van egy olyan érzésem, hogy ez a zh senkinek sem lesz 3 pontos. Most már biztos, hogy beülök javító és pótzh-ra, kell a pont vizsgára. Hadd ne mondjam, milyen kib@szottul ideges voltam végig, főleg, mikor megláttam, hogy az előzőt még köcsögön is pontozta, olyasmit kellett volna leírni, ami tök triviális, és ezért értelemszerűen ebből se lett három pontos. Tudom, ezredszerre mondom, milyen rohadt ideges vagyok, de valahol muszáj kiadnom a dühömet, különben előadáson nagyon pokróc leszek.
Persze ez még csak a kezdet volt. Az épületből szakadó esőre jöttem ki, esernyő a kóterben, buszt a változatosság kedvéért lekéstem, kimentem plázába, mondom, elütöm az időt a következőig, benézek drogériába, veszek vmi szőlőzsírt, erre nem besípolt az a xar, mikor bementem? Előtte vettem ott vmi akciós xart, ami bent volt a táskámban, az jelzett be, úgyhogy ott is volt a macera a táskával (pénztáros berakta, aztán ki is adta, ahogy kell, csak épp megint lekéstem a következő buszt.
Mikorra kiértem, ha lehet, még jobban szakadt, idióta birkaként mentem a többi után, akik parkolópályás villamosba ültek be, mikor rájöttünk, átszálltunk a másikra, aztán valahogy bevergődtem a végállomásig. Azt hittem, az emberi hülyeség véges, de, hogy ilyen időben is ennyien legyenek képesek kimászni a corába, mikor ott a belvárosban tíz másik bevásáróközpont...
Alig fél órája értem haza, kajám már elpakoltam estig, most, írás közben is próbálok túllenni az ebédemen, mivel 20 perc múlva a buszon kell lennem, 1 óra múlva pedig már gyakorlaton ülök bent.
Remélem, a nap ennél csak jobban fog folytatódni, mert már most baromira elegem van, és még dél sincs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése