2010. november 27., szombat

I ♥ tömegközlekedés...

Reggel mentem volna fizika zh-ra (persze nem ma, ennyire nem vagyok elvetemült :P), de már az odajutás sem volt egyszerű. Reggel csak másik oldalon értem el a buszt (ahova nem egyszerű átjutni), aztán a villamosunk ütközött (valami barom félig ráállt a sínekre, repült index + visszapillantó, meg páran a előre a kocsi hátuljából, akkorát fékezett. Egyértelműen mindenkit leszállítottak, hajnalban azt se tudtam, hol vagyok, aztán elindultam arra, amerre a többiek. Fordulnék be áruház felé kis tesco után, látom, egy megállóval arrébb áll be a troli... reggeli futás megolt a következőbe, épp, hogy elértem. Zh közepén csöegetett anyum (mindig megtalálja  alegjobb pillanatot, amikor hívni kellene), de csak délutánra találtuk meg egymást.
Ha csütörtök, akkor nagy tesco, villamosra megint le kellett vágnom egy kisebb sprintet - állok zebránál, lámpa piros, villamos húz el mellettem, de szerencsére ezt is elértem. .Vásárlás után a busszal már nem volt ilyen szerencsém, gyalogolhattam ki a plázához, ahol felszálltam a kolis járatra, így délre be is értem.
Tegnap lidlbe kellett bemennem (csak ott lehet kapni azt a kechupot, amit szeretek ^^), ma pedig könyvtárba, ahova már napok óta akartam, mert lejártak a könyveim, szeremcsére sikerült másik példányt összevadászni belőlük. Amúgy emiatt keltem ma reggel 9 előtt (3  körül feküdtem le, szóval sokat aludtam), nem is tudom, hogy szántam rá magam... Ja, megvan, tanulnom kellene... Hétfőn szar teszt... szerdán kötprog, aztán nagy zh, vizsgaidőszak pedig egyre közelebb van... Elegem van, és megajánlott jegyet akarok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése