2010. november 16., kedd

Takarítás...

 Amit eddig nem csináltam, ma bepótoltam. Kinyaltam vagy a fél lakást, mivel már egyszerűen undorom volt. Nem értem, hogy csak nekem szúrja ennyire a szemem, vagy hogy lehet, hogy rajtam kívül öt ember el bírja viselni a rohadó alma padlót beterítő levének két napos bűzét, vagy ennyire nem bírják megfogni azt a kibaszott felmosót??!! Tízszer töröltem át, és még mindig fekete víz jött fel, de a tizenegyedik után elegem lett. A dühöm mér nagyrészt kiadtam facebookon és twitteren, de úgy tűnik, még mindig maradt. A padló annyira koszos volt, hogy mikor tizedszerre töröltem át, még mindig fekete víz jött fel róla, nem beszélve arról, hogy egy jóféle parókára való hajat szedtem össze útközben, ami NEM az enyém volt, levittem a szemetet, amiben megint macskaalmot éreztem, és valami nagyon romlottat, amit NEM én dobtam bele, letakarítottam a konyhapultot, konyhaasztalt, ablakpárkány belső részét, amit NEM én barmoltam össze, múlt héten a tűzhelyet, ami megint úgy néz ki, mintha ráhánytak volna, de akit zavar, és főzni akar, majd csak rászánja magát, én mostanában annak nem megyek a közelébe.
Olyan kibaszottul elegem van már belőle, hogy mindig csak én takarítok, mint egy bejárónő... Ha nem viszem le a szemetet, még mindig ott rohadna az a valami, térdig járnánk a koszban, és a többiek elnéznék! Már rég megfulladtunk a koszban, ha nem szánom rá magam időnként, mikor már nagyon undorom van. Ma telt be a pohár annyira, hogy felmosót fogjak, de azt is pont én, aki mindig figyel, hogy ne jöjjön be koszos csukában, ha összebarmol valamit, takarítsa le, satöbbi... Ma volt az első, mikor elgondolkodtam, hogy albérletbe menjek-e...
Ja, és órára ma se fogok menni, mivel már most kész vagyok, három óra tömény matek felolvasóesthez pedig baromira nincs kedvem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése