2010. november 2., kedd

Ez van...

Na most, múlt hétvégén sikerült koliban hagynom az igazolványaimat, értendő ez alatt diák, bérlet, személyi, minden, s ez természetesen akkor jutott eszembe, mikor már majdnem hazaértem. 18 év alatt egyszer sem kért tőlem sofőr diákot, miért ne pont ma reggel kellett volna...? Jellemzően, miután kénytelen voltam megvenni a teljes árú jegyet, egy darab ellenőr nem sok, annyiba se futottunk, ugyanígy buszon, ahol viszont tényleg gyakori vendégek, így elővigyázatosságból áldoztam egy jegyre, szintén feleslegesen.
Már reggel csodásan indult minden. A buszmegállóban a legkedvesebb volt osztálytársammal futottam össze, akivel 6 éves korunk óta rendeget "örömet" szereztünk egymásnak, kölcsönösen, ehhez képest ma reggel jön oda, puszi, puszi, nekiállunk dumálni - mit csináljak, jó képet vágtam hozzá, neki is elmondtam ugyanazt, mint mindenki másnak otthon, hogy itt minden szép, minden jó, aztán kiderült, ugyanazzal a járattal megy egy darabon, mint én. mivel nagy tömeg volt, és mindketten helyet akartunk találni a bőröndünknek, a beszélgetés itt meg is szakadt, aztán mint akit fejbe vágtak, aludtam Bajáig. Amúgy jól hangzik, hogy több, mit kétszer annyit utaztam, mint amennyit aludtam előtte...
15:55-kor estem be koliba, 4-ig volt ágyneműcsere, így örültek nekem, mikor percekkel irodazárás előtt beestem, ráadásul előtte, mikor fel akartam hozni a bőröndöt, véletlenül túl erősen vágtam be az ajtót, így sikerült kizárnom magam a lakásból. Egyúttal pótkulcsért is mehettem irodába, na meg hogy szóljak, mindjárt jövök vissza kulccsal, csekkel, ágyneművel.
Nehezen, de rávettem magam kipakolás után, hog yrendet rajtak a konyhaszekrényben, így most a változatosság kedvéért el is férek a polcomon, ugyanígy az edényeim is rendbe raktam, a ruhásszekrényben szintén élére vasalva áll minden, viszont a kisszekrényben... :S Annyiszor elhatároztam, hogy most nem csinálok kupit, ehhez képest... Pzs hátra beszórva (anyum elpakoltatott velem vagy 200-at), zacskós levesek dettó ugyanott, köztük meg a neszeszereim közt kaptak helyet a törölközők, a felső polcra meg szinte úgy nyomkodtam be az itteni ruháim, és az ágyneműtartó is egyre kisebbnek tűnik most, hogy van is bele mit pakolni. Ide került többet közt egy tartalék huzat mindenre, amit otthonról hoztam, mivel koliban nagyon meleg van, itt kaptak helyet a műszálas takarók, jobb híján a csukáim, vagy egy tucat reklámszatyor, és mivel sikerült laptop szállításra alkalmas hátizsákot beszereznem, a retikül is itt végezte.
A nagyon meleg felsőm meg, mivel tényleg sehova se fér be, a szék hátán van, hogy a szekrényre ragasztott akasztón lógó kabátról ne is beszéljek.
Holnap reggel nyolctól újra rock&roll, rögtön egész napozással kezdek, kíváncsi vagyok, milyen lesz az új előadó fizikán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése