2010. november 8., hétfő

Jellemző

Reggel, mikor eljövök esernyő nélkül, naná, hogy szakad. Délután, mikor csak azért is elrakom, süt a nap... Remélem, nem potyára hoztam el, estig végül is sok minden történhet. Eshet is, na meg az sem lehetetlen felállás, hogy addig szakad, mire meg egyek, megáll.Nem mellesleg többek közt emiatt nem fért be a gép a táskámba, úgyhogy megint gépteremben csövezek, de nem bánnám már, ha este 7 körül lenne... Előadásokat majd csak túlélem valahogy, este újabb jóféle részhez értem az írogatásban, úgyhogy lesz mivel elfoglalnom magam. Csak a nagy írogatás közben el ne felejtsem, hogy holnap délelőtt a változatosság kedvéért bele kéne nézni a fizikába, nem arra akarok hazaesni szerda este, hogy vazze, holnap zh, és semmit se tudok, pláne nem egész nap itt szenvedni vele. Most pár egész nyugis hetem volt, jövő héttől viszont újra kezdenek majd jönni a dolgok: progzh-val kezdődik, aztán meg utsó pár hétben minden jön majd csőstül, és még ott van a második fizika megajánló, amire ugyan a kérdéseket elkezdtem kidolgozni, de lassan rá kéne térnem a tételekre is. Hétvégén komolyan neki kéne állnom, egész eddig semmit sem csináltam...
A karácsonyom is szépnek néz ki, kolis mosógéppel meg kell barátkoznom, mert a szennyes helyett könyveket kell hazasúlyzóznom, van, amit jobban felfogok belőle - pl szar, újév után meg vizsgaidőszak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése