2010. november 24., szerda

wifi

Nem tudom, múltkor mi volt a könyvtári wifivel, vagy csak én voltam rossz helyen, vagy tényleg buheráltak valamit, de ami múltkor nem volt, most van: ingyen wifi. Persze, az eduroam is ingyenes, de a sokadik újratelepítés után már nincs pofám odavinni =(fél éven belül harmadszor), hogy állítsák be, mivel még mindig homály fedi előttem, milyen kulcsot, titkosítást kell beállítani, hogy elfogadja az azonosítóm. Így marad a könyvtári ingyenes és regelés nélküli wifi, ami viszont nem jön mindenhol.
Most zh-ra kellene tanulnom, még 5 és fél órám van, hogy nagyjából helyre tegyem az anyagot, aztán este, ha túl leszek rajta, kezdhetek készülni fizikára - legalább a feladatokat kéne memorizálni, hogy arra megadják a 6 pnotot, bár fogalmam sincs, milyen lett az első 2 mini zh-m, mert helyettesítés volt, és nem adta ki, infosheeten meg nem találtam.
Jut eszembe, etr-t nagyon sokan szidják (ki nem), de azért jó tudni, hogy van nála rosszabb is, és neptunnak hívják. Na, de lesz majd még vizsgaidőszak is, mikor mindenki mindenkit szidni fog... Remélem, jól el tudom majd csípni, semmi kedvem órákra befagyni (ha más nem, hát majd éjjel valamikor elintézem a jelentkezést, akkor talán nincs fent annyi elvetemült, én meg amúgy is szeretek éjszakázni. Legalább (ha épp otthon leszek) lesz mit mondanom, mit keresek a gép előtt éjjel 2-kor :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése