2010. augusztus 31., kedd

Első este

Megérkezett a harmadik lány is, aki egyébként rendesnek tűnik, a netről már meg is egyeztünk - jó ég, minek nekem kábel, mikor wifi-ről is teljesen normálisan jön minden? Végre, ezt is kipróbálhattam, otthon ugye nem volt rá lehetőség. - Mialatt én a délutáni foglalkozáson voltam, beköltözött az egyágyas lakója is, akit még tulajdonképpen semennyire nem ismerek. Én már csak foglalkozásnak nevezem, körbe le kellett ülni egy teremben, megismerni egymást, és mindenféle ökörséget csináltunk. Az egiyk srác nagyon le akart itatni, egy pohár kannást letoltam a békesség kedvéért, de mikor utána, kint egy literes korsó házira akart ráhúzatni, abba már nem mentem bele.
Egyébként azt mondják itt, hogy ezen a szakon nagyon meg fogom utálni az infót. Nos, ezt én nem tartom valószínűnek, ugyanis egyik tárgynál sem láttam teljesíthetetlen követelményeket, az alaptudásom úgy néz ki, megvan hozzá, és még értem is a matekot, úgyhogy remélem, nem lesznek gondjaim belőle és nem kell semmibőél sem pótvizsgákkal vesződni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése