2010. szeptember 1., szerda

GT on

Egy újabb nap közeledik a végéhez a koli gólyatáborában. Reggel már túl voltam a beiratkozáson, nyolcra még be is értünk - hiába ragadt be a villamos a dugóba, és kelett gyalog beérnünk egy másik sráccal, akivel egy szakra megyek. Maga a beíratkozás 3 lap kitöltése volt, ami volt kb 3 óra, mivel tesi, nyelv, stb reklámozása volt, tsb, dékán végig rágózott, szal jó példával kezdte az évet, és értelemszerűen vagy ötvenszer elmondták, hogy nagy a szórás mifelénk, mintha nem tudnánk magunktól.
Beíratkozást követően egyik (másik szakra járó) csajjal, akivel ott ismerkedtünk össze, lementünk a partra kicsit, dumáltunk, stb, később pedig már csak annyi feladat várt rám, hogy vosszataláljak a koliba. Nos, ez nem ment olyan könnyen, mint sejtettem. Először is, magát a villamost kellett megtalálnom, ami a buszmegig elvisz.  Ez el nem is volt gond, mivel ugye egy villamossínt, nem beszélve a fővezetékről nem lehet úgy elrejteni. Kifordultam az útra, jobbra tíz méterre ott a megálló tábla, amit én okos ugye nem láttam, így elindultam balra... Jó, mindegy, feljutottam rá, és még a jó megállónál is sikerült leszállnom. A busszal már macerásabb volt az egész, reggel ugyanis a csaj, aki bevitt, csak úgy nagyjából magyarázta el, merre van - menj itt be, ott balra, aztán majd... - szóval, bementem az utcába, ki volt táblázva vagy harminc megálló 5 méterenként, és én persze pont nem azt néztem, amit kellett volna. Jó, fél óra keresgélés után végül megtaláltam, innét pedig már végre célegyenesben voltam. Persze, ha a koli zászlaja nem lógott volna a buszmegben, tuti, hogy nem szálltam volna le a jó megállónál, de így ez is összejött.
Délután a másik koli gólyái jöttek vetélkedni. Volt kötélhúzás, foci, hagyma, citrom, alma, és nagyon sok pia, de itt még koránt sem volt vége. Miután kiderült, hogy 8:3-ra lealátuk a ásik csapatot, a mi tortúránk kezdődött meg. Volt itt kincskeresés, forma 1 verseny és kerékcsere gyakorlat, célbadobás, kocsiverseny, kolifutás, k-gyűjtés és persze túrkáló. Lefordítva mindez így hangzik: sörkeresés koli körül, négykézláb futás papucsban, körönként papucscsere, alatta sör húzóra, lefóliázott emberke dobálása tojással, ami csak betonon tört, élő súly tolása bevásárlókocsiban, vetkőzés a köbön, gyűjakció kiterjesztve mindenre, ami k-val kezdődik, kolifutás pedig annyiból állt, hogy a lépcsőházban beurónként enni, lehúzni kellett valamit páronként. Ennek most lett vége, tízkor eredményhirdetés lesz, remélem, a mi csapatunk lesz a legjobb - megdolgoztak érte a többiek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése