2010. szeptember 13., hétfő

csövezés

Akadt két órám előadás előtt, most könyvtárban csövezek, és próbálom felderíteni az itteni viszonyokat. Halkan jegyzem meg, hogy a változatosság kedvéért semmiért másztam megint négy emeletet (mert megint nem volt abból a könyvből, ami kellett volna nekem, anélkül pedig fogalmam sincs, hogy fogok levizsgázni, mivel előadásból nagyjából semmit nem értek, előadó össze-vissza magyaráz, követni se fejben, se írásban nem tudom, Szóval ha mást nem is, legalább azt a könyvet meg kéne tanulnom. Igaz, hogy az előadások anyagai fent vannak a honlapján, de azzal nem sokra megyek).
Most az eggyel lejjebb levő gépteremben próbálom elütni az időt. Nem mondom, visszamehettem volna kóterbe, talán lett volna olyan szerencsém, hogy nem az orrom előtt megy el a busz (mint reggel), de nem láttam sok értelmét. Majd előadás előtt vagy a kettő között megkajálok, azért nem utazok megint keresztül a fél városon. És legalább annyi hasznom van a dologból, hogy megtanultam használni a csomagmegőrzőt, rájöttem, hogy jelentkezzek be az itteni gépekbe (tizenkét év alatt szinte semmire sem használtam a diákom, itt meg az kell mindenhez: belépés, csomagmegőrzés, gépbe bejelentkezés, könyvtári kölcsönzés, és ez valószínű, csak a kezdet), lassan rájövök, nem felejtettem el gépelni rendes billentűzeten sem, és nem szoktam hozzá túlságosan a laptopéhoz, amit ugye rendszeresen használok (csak volt valami haszna az évekkel ezelőtt otthon legépelt több száz oldalnak, amit egyesek elég jó kritikával illettek).
Ahol most vagyok, onnét belátni az egész könyvtárat  itt van az épület másik felében két emeleten, amiket a belmagasság miatt még két részre osztottak, így tulajdonképpen négy szintről van szó.
Ma este még két előadást kell valahogy túlélnem, amiken remélem, nem fogok elaludni. Bennem van két görcsoldó, ami eléggé kiütött, szóval van még bő másfél órám, hogy összeszedjem magam, aztán holnap alhatok, ameddig csak jól esik, mert csak este 5-re kell bejönnöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése