2010. szeptember 3., péntek

Meglepetések

Nem tudom, hány meglepetés fog még engem érni ebben a városban. Na most, vagy én jöttem nagoyn tahó környékről, ahol mindenki bunkó, vagy itt túl normális mindenki. Azt aztán főleg nem gondoltam, hogy ma a boltban fogok nagyot nézni. Na most, otthon van Tesco, Interspar, Magnetic, Lidl, hogy csak a nagyobbakat említsem. Az itteni boltba szerintem ezek közül máretbem legalább három beleférne. Igaz, nem túl olcsó hely, leszámítva az akciós cuccokat, de azok viszont tényleg megérik. Arról nem beszélve, hogy még a pakolással sem kell vesződni, mert a pénztárnál elrakják, itt nétem csak igazán nagyot, hiszen már reflexből kerestem valami beugrót vagy bármit, ahol elszerencsétlenkedhetek a táskákkal, ehhez képest... :D
Visszafelé épp, hogy lekéstem a koliba tartó buszt - egy megállót kellett volna csak menni vele, szóval gyalog sincs nagyon messze, talán tíz perc, de lehet, hogy sokat mondok. kint meg még jó idő is van mindennek a tetejébe, először, mióta itt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése