2010. szeptember 8., szerda

bukta

Tegnap még örültem, hogy linux ilyen jó meg olyan jó, este viszont, mikor kilenckor hazaestem, nem bootolt a gép. Persze, így utólag már tudom, hogy legalább az egyiken be kellett volna állítani a boot menüt. Így viszont arra kényszerültem, hogy miután live cd segítségével mentettem a menthetőt, úlrategyem a windowst (na, ennyi előnye volt, hog ykiírtam a linux telepítőt, már attól féltem, meghalt a winyóm, mikor viszont liveról bootolás után a gép rendesen kezelt mindent, fájlokat megnyitotta, megnyugodtam, és csak aztán nyúltam a windows lemezhez). A következő pár napom valószínűleg arra fog rámenni, hogy a programokat visszapakolgassam rá, és most már tuti, hogy hétvégén megyek haza, mert itt nem igazán lehet torrentezni. Persze, ami legális vagy egyszerűen regisztrálható, esetleg portable és még fent is van valami nem torrentes fájlmegosztón, azt itt is meg tudom oldani. Ma egyébként végigültem már egy elöadást, amin a változatosság kedvéért nem úntam halálra magam, és még jegyzetelni is tndtam. Eredetileg úgy volt, hogy zsinórban lesz kettő délelött, te valamit etr-ben megint elb@sztak, és áttettek minket délutánra. Így jó felvezetése lesz a programozásnak, mi elé közvetlenül került. Még szerencse, hogy az esti prog gyakorlat elmarad, jövö szerdán viszont fincsi napom lesz. Aztán viszont már csak egy fizika gyakorlatom lesz, amiröl rájöttem, hogy értem is, ha egy kicsit megeröltetem az agyam, holnap vagy holnapután tüzök haza. Mára megvolt a szükséges testmozgás: futás (villamos után) fedett pályás távgyaloglás, lépcsözés (könyvtárat mire megtaláltam, és mire azt a részt megtaláltam, ami nekem kell), súlyzózás (rohadt vastag és nehéz könyveket kellett kivenni, kóterból meg nem értem volna vissza, szóval most megsétáltatom öket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése