2010. szeptember 14., kedd

dimat

Úgy tűnik, ezen az órán fóg megszületni a legtöbb bejegyzésem. Most már van tanár, de ez se sokkal jobb. Felolvassa a diákat, amiket koliban is le tudok tölteni. Progalon tegnap elkezdték a tényleges oktatást, holnapi gyakorlatra kivi leszek. El ne felejtsem felírni az azonosítóm... Elvileg heti 20 munkaóra kell a tárgyhoz, ez azt hiszem, meg is volt: windows üjratelepítése ubi miatt, aztán ubi felerőszakoskodása nem működő virtuális gépre. Ma talán a kálvária vegére értem, és a megoldást vmware jelentette. Miután beszereztem a megfelelő forrásokból, ubi minden gond nélkül felment rá, szóval most már talán nem lesz gond velük. ____ Hétvégén haýa mentem, amire mindössze két okom volt: sok szennyes, torrent le van tiltva a koliban (szerencsére rapidshare és társai nem). Megszoktam, hogy senki nem szól bele, mikor mit csinálok, mi van rajtam, mikor szárítok hajat, és hasonló idegesítő apróságok, amiket nem volt könnyű megint lenyelni. Otthon nem bírják elképzelnh, hogy főzök magmara, megtalálom a mosogatót, a seprűt, ki tudom nyitni a számat, és összességében közel sem vagyok olyan elveszett, mint aminek gondolnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése