2010. szeptember 15., szerda

Lakógyűlés

Kihasználva az elöadás izgalmai adta lehejőséget, és az így nyert időt ezúttal arra fordítom, hogy beszámoljak a tegnap esti közgyűlésről. Hazaestem nem sokkal kilenc előtt, negvacsiztam, átvedlettem, aztán a leveleimig alig jutottam el, mikos szöltak, hogy menni kell, úgyhogy nem volt mit tenni. Egy órával később okosabb lettem annyival (miután majdnem bealudtam), hogy minden, amiről szó volt, ki lesz írva a lépcsőházba. Ánnyit ést az egész, hogy felvettem a belépőkártyám, meg megbeszéltük a hétvégi bulit. Ma már a második előadást próbálom túlélni. Az elsó egész élvezhető volt, még fel is fogtam belőle valamennyit. Aztán, mível volt két óra szünetem, szobatársammal elmentünk vásárolgatni, jegyzetekre vadászni (ha már van jegyzettámogatás, fel is kéne használni), de a vége az lett, hogy amint gépközelbe kerülök(mivel megint csak teló van nálam, ami wifit nélkülözi), leadom a rendelést, mivel készleten nem volt (lepődjek meg?).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése