2010. szeptember 27., hétfő

Net-gondok

Nem tudom, az egész hálózat összebeszélt, hogy ne legyen net, vagy mi a fene történt a hétvégén, de minden reggel meg kellett küzdenem a hozzáférésemért. Először arra gondoltam, a kábelemmel van gond, de a szobatársaimén sem jött semmi, aztán az jutott eszembe, hogy esetleg a gépet tiltották le (nem mondom, hogy nem lett volna miért, de rajtam kívül a másik harmincezer hallgató sem épp csak facebookozni jár fel). Vasárnap estére valamiért rendesen beállt a dolog, remélem, csak egyszeri karbantartás volt, és nem lesz rendszer a dologból (wifi legalábbis akkor már rendesen jött).
Ma a könyvtári netért küzdöttem meg. Információtól átirányítottak a beíratkozáshoz, onnan a tájékoztatóhoz (mert ugye az nem ugyanaz), onnan meg küldtek volna a helpdeskhez, legalábbis mondta a hapi, hogy ők intézik a netet, de ő is megpróbálhatja beállítani.
mióta újratelepítettem a gépet, egyszer nem fagyott le, semmi gond nem volt vele, miért ne most adná meg magát... Mindegy, egy újraindítás megoldotta, valami nagyon ette szegényemet... Aztán a hálózatot is sikerült belőni két pillanat alatt, szerintem a hapi maga se hitte el, hogy rendesen megy, de ez a bejegyzés is arról tanúskodik, hogy működik. Úgyhogy most örülünk :D

Annak viszont nem örülünk, hogy reggel a villamoson az ellenőr pont az én bérletem szúrta ki, hogy nincs kitöltve, így gyakorlat után kajtathattam a jól eldugott irodájuk után, mire megtaláltam, már kész voltam... Végül is 800 forinttal húztak le, készpénzem alig maradt (buszra mindenképp kellett volna felvenni valamennyit), egy buszt lekéstem emiatt, egy másikat azért, mert utána elmentem plázába (mégiscsak muszáj volt venni valami kaját, össz-vissz egy kefírem volt otthon, na meg az elvinnivelóba valók, de azokból ugye nem lesz ebéd. Kóterben annyi időm volt, hogy átöltözzek (magassarkúban mégse jó ötlet egész délutánozásra készülni), meg öltözés és pakolás közben bedobjak egy kiflit, aztán már futhattam is a buszra, meg utána gyakorlatra. Most van még egy órám előadásig, ez alatt próbálok hozzájutni az egyetemi hálózaton fellelhető újabb tananyagokhoz több-kevesebb sikerrel (mivel ugye még a felét sem rakták fel), és persze téptem a hajam, hogy a lassan két hete rendelt könyvem még mindig nem jött meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése