2010. szeptember 5., vasárnap

Utolsó szabadnap

 Ma este teljesítettem egy régi fogadalmam. Megígértem valakinek, hogy találkozok vele egy adott helyen, mielőtt elkezdeném az egyetemet, és ma este sikerült összehozni a találkát. Igaz, pár percet késtem busz miatt, de sajnos csak óránként mentek, így másképp nem tudtam megoldani. A lényeg, hogy ott voltam, már nagyon rég el szerettem volna menni, és ma végre lehetőségem volt rá, emellett pedig az elszántság is megvolt. Nagyon örültem, és meg is nyugodtam, jól jött ez a kis beszélgetés így évkezdés előtt.
Aztán holnaptól rock and roll. Reggel kilenctől vannak óráim, kalkulussal kezdek. Az órarendet sikerült úgy összepakolnom, hogy pénteken egyáltalán nincsenek óráim, csütörtökön is csak kettő, egy reggel, egy este, szóval ha az előadás olyan lessz, hogy nem kell bejárni, már a csütörtök délutáni busszal hazamehetek - bár ez nem valószínű, szóval  marad a péntek reggeli, délutánra otthon is vagyok. Szerencsére gondoltak az olyan szerencsétlen gólyákra is, mint pl én, akik azt sem tudják, hol van a termük, ezért óra előtt pár perccel ott kell lenni (elvileg elmagyarázták, merre meg hogyan lehet bemenni) és megmutatják. A többit meg majd csak megtalálom onnan, elvileg egymás mellet vannak a termek.
Az lesz érdekes, hogy hogy jutok ki a sportközpontba, mivel már holnapután lesz ott órám, ráadásul a keddet sikerült úgy összeraknom, hogy vannak egy, másfél órás szüneteim, de az éppen arra elég, hogy egyik épületből elvergődjek a másikba - mivel busz ugye húszpercenként megy (belvárosban) kóerba félóránként, a menetidő mindkettőnél kb 20 perc (számoljuk kisebb fennakadásokkal, amúgy 10 körül lenne, de repeszteni nem fog, az tuti) szóval nem valószínű, hogy meg tudnék fordulni annyi idő alatt. Úgyhogy felkészülök lelkiekben a málházásra, kajával felpakolok (pénzt tuti, hogy nem adok ki rá, hacsak nem találom meg azt a jóféle kínait a közelben - nem bírom a kínai kajákat, de azért vannak jók, és az árak se horrorosztikusak)
A szerda az, amikor legalább délben van időm visszajönni kóterba ebédelni, meg a hétfő, de akkor inkább a tízórait nyújtom meg, és az ebéd lesz gyors.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése