2010. szeptember 3., péntek

Túra

Ma délután került sor a kocsmatúra nevezetű egész délutánt felölelő programsorozatra, ami öt állomásból állt. Ez alatt nem csak azt tudtuk meg, hol lehet olcsó sört kapni a suli közelében, és, hogy melyik helyeket kerüljük el (mivel drága a pia), hanem azt is, hogy melyik épületet merre találjuk meg. Összességében azt kell mondjam, jól összehozták. Inni természetesen kellett, volt blokkgyújtő verseny (amit szerintem egyértelműen megnyertünk), kvíz, tesztek, satöbbi. Konkrét ivós feladat csak egy helyen volt, de ott rendesen berugatták, aki hagyta magát. Egyik srác nyolc, azaz nyolc felest tolt le zsinórban, lekísérte két sörrel (csak ott, plusz előtte, meg utána ami lecsúszott neki), és órákkal később még mindig a saját lábán ment, szóval nagyon jól bírja a piát. Ott csak egy kannást toltam le húzóra, előtte két sör, de az kb semmi volt, viszont elég is. Ivás helyett inkább a főgólyákat itattam, szépen vittem nekik a feleseket, ugyanis emlékezni akartam arra, mit merre találok a városban. Persze voltak más feladatok is, és az egyszer biztos, hogy Szabó Jánost egy életre megemlegetem :D Nem gondoltam, hogy képesek ilyen feladatot kiadni, de megteték. Ki kellett menni az utcára, és bevinni a kocsmába annyit, amennyit csak találunk. Plusz pont, ha megiszik egy felest. Voltak, akik telefonkönyvvel próbálkoztak, egy kisebb csapattal pedig körbejártuk a környéket, de természetesen egyet sem találtunk. Végül egy csajt vettünk rá, hogy a kutyáját adja kölcsön - legalábbis a bilétáját, amire ráragasztottunk egy cetlit. Így lett egy kutyusból - ráadásul még szuka is XD - Szabó János.
Miután megjártuk az állomásokat, valahogy visszakeveredtünk koliba, ahol épp, hogy kifújtuk magunkat, kezdődött a nem-buli. Qrvának öltözött pasik lepték el a kocsmát, volt ott divatbemutató, asztalon táncolás, minden, mi szem-szájnak ingere. Most már csak alvás vár rám, holnap délután pedig megint érdekes programok elé néz a helyi gólyacsapat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése