2010. szeptember 4., szombat

Évnyitó

Az időpontot nagyon jól berakták délelőttre. A reggeli csúcs közepén kellett átvergődni a városon, vuszról villamosra, majd több utcányit gyalogolni tűsarkúban, mit ne mondjak, nagyon élveztem. Mondjuk, a felkelés sem volt túl egyszerű, mert az éjjel vagy kettőig dumáltunk szobatársammal - mire úgy döntöttünk, ideje aludni, már jól is voltam. Mikor viszont feljöttem a vtélkedőről, finoman szlva is nagyon xarul éreztem magam, bár ezt eggyel lejjebb kifejtettem. Mondjuk azon kívül, hogy iszonyúan szédültem, semmi bajom nem volt, és még a fejem se fájt reggel. Persze, ha fájt volna se lett volna időm foglalkozni vele. Míg szobatársam zuhanyzott, kávéztam, aztán ö elment reggelizni, én meg fürdőbe, aztán meg kiöltöztünk, és így is épp, hogy elértük a buszt.
A tanévnyitónak, megadták a módját elég rendesen. Alig egy órás volt, szóval gyorsan lezavarták, de ehhez képest nagyon nagy feneket kerítettek neki. A hatodiknál abbahagytam a számolást, de talán egy vagy két olyan fősuli vagy egyetem van az országban, ami valamilyen módon nem tette tiszteletét nálunk. Koliból mentünk páran, és nagyjából egy tömbbe kerültünk, és a felső sor elején ültünk, szóval még jó helyet is sikerült kifognunk - kicseszett kamera meg a má1sik felét vette, alig látszódok rajt :@
Utána - jellemzően - rossz irányba indultunk el, de most már legalább azt is tudom, szobatársamnak hol lesznek órái. Megértünk találni egy villamosmegállót, ahonnan valahogy elvergüdhetünk a nagybuszmegig, ahonnét pedig a koliba tartó járat indult.
Mikor végre hazabotladoztam - mondanom sem kell, okos lány elment tűsarkúban, váltás csuka nélkül - ávedlettem, kényelmes csukát felhúztam, aztán mentem vásárolni. A bolt kb 200 m-re van innen, szóval nem túl messze. Viszont: járda nincs, út van - egy darabig úttest melletti, aztán árkon keresztül vezető, kitaposott. Szóval minimum egy túrabakancs kell, ha az ember vásárolni akar menni - flip-flpoban nem indulnék neki, sem tűsarkúban, az egyszer biztos.
A koli nálun két részből áll. Egyrészt van a Hilton, amit nemrég újítottak fel, de nem mind arany, ami fénylik. Egy dolog, hogy hipermodern ajtózárak vannak, stb, egy másik, hogy tőlünk megy hozzájuk a megelvíz. Szóval, mivel itt el is használjuk a nagyját, nem ritka, hogy ott nincs is. Panaszkodnak rendesen a hiltonosok a net miatt is, ami nálunk gond nélkül jön vezetékes, és wifi egyaránt, bár a térerő nem valami jó, és sokszor nekem is kábeleznem kell.
Innét nem messze - talán három megálló - van egy másik kóter, amit mi csak gettónak nevezünk, mert a viszonyok nagyjából azon a szinten állnak. Reggel, mikor mentünk évnyitóra jó nagy sor állt előtte, sokan közülük még nem is tudják, mibe vágnak bele. Olyanokat hallotam róla, hogy ahhoz képest nálunk a régi épület tényleg egy ötcsillagos szálloda. Megjegyzem, itt is tavaly (vagy nyáron, nemtom) volt ablakcsere, szóval jól szigetelnek, és az ajtózár is normális - kintről csak kulcscsal lehet beljönni. Nem mondom, egy normális seprű elkelne, szobatársam azt mondta, holnap ha megjön, hoz egyet - legalább egy fejet, mert ami van, az több szemetet hagy, mint amennyit összeszed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése