2010. október 8., péntek

Lakótársak, zh-k, kísérletek

Tőlem szokatlanul, még dél előtt keltem (vagyis kb fél órája), a még szokatlanabb az, hogy mindezt az után, hogy éjjel kettő körül kerültem ágyba. Tegnak ilyenkortól nekem már hétvége van, amit arra próbálok felhasználni, hogy kikúráljam ezt a megfázást, nehogy valami csúnyább legyen belőle, ami miatt nem tudok menni megajánlót meg zh-t írni. Kéne a jó átlag, mert következő félévben ez alapján számolják ki az ösztöndíjat, amiból jó lenne minél többet kapni.
Egy ideje eltűntem, mivel a gép megint újra lett telepítve (csak én lehetek olyan okos, hogy felengedjek valamit, amiról ráadásul tudom, hogy vírus), de a várakozásokkal ellentétben elég simán ment a dolog, elsőre sikerült összeguberálnom mindent ami kellett - mert ehhez a gphez tényleg úgy kell a netről összeguberálni a drivereket, aztán meg azzal voltam elfoglalva (miután felraktam egy jó, stabil védelmet, nagy nehezen kicseréltem a bugos comodot, ami valami miatt használhatatlanná tette a gépet, pedig egész eddig semmi bajom nem volt vele, sőt, le nem cseréltem volna másra, így viszont most outpost tűzfal védi a gépem, ami furcsamód sokkal gyorsabb lett Comod nélkül), hogy beszerezzem a szükséges, elégséges, és hiányolt programokat, amik a gép mindennapi, gond nélküli használatához kellenek.
Mindez amellett történt, hogy átlag kétnaponta zh-ztam, eddig csak röpzhkhoz volt szerencsém a legtöbb tárgyból, most viszont már láthatáron vanak a nagy zh-k, megajánló dolgozatok,évközi tesztek, amikre jó lenne készülni is valamit. Akarat megvan, csak az erő hiányzik belőle... :P
A címben nem véletlenül kaptak helyet a lakótársak, amik szaporodtak az utóbbi időben egy macskával. Az első nehéz időszakon azt hiszem, túlvagyunk, legalábis egyelőre úgy tűnik, tisztáztuk a z olyan alapvető dolgokat, mint, hogy az állat után takarítani kell, az almot nem keverni az emberszeméttel, hanem külön levinni, mert zacskózva is büdös (gondolkodhatna, milyen szag lenne, ha ő bele... a szemetesbe?), a kajáját külön tárolni, nem keverni az emberkajával - volt is emiatt egy kisebb vita, mert szobatársamnak elege lett, és minden alkalommal kipakolta a kaját a hűtőből, mondván: ha hűtőben akarják tartai, vegyenek egyet. Nem mondom, hogy nem értettem egyet azzal, hogy ne keveredjen az emberkajával, na meg, így is alig férünk el a hűtőben hatan, és még az is foglalja a helyet. Mostanra beállt az a rendszer, hogy felső ajtós rekeszben az állatkaja, én időközben (fogalmam sincs, hogy) két polccal lejjebb költöztem, de valahogy nem bánom a dolgot, mert ott legalább mindig megtalálom a kaját.
Tegnap kizarándokoltam tescoba - mármint a nagyba, az útfelújítás alatt, tehát nincs, így mikor megérkeztem, először a mosdóba mentem csukát pucolni, hogy mégis nézzen ki valahogy. Mindehhez társam egy magas sarkú csizma volt, ráadásul nem túl régi, tehát még nincs rendesen betörve... komment kell?  Ami miatt mégis megérte a dolog, hogy egy hétre előre olcsón bevásároltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése