2010. október 17., vasárnap

Szénhidrátmentes nap

Hogy miért? Az előbb néztem ki konyhába mondván, kellene enni valamit (reggel óta elnasiztam 2 csomag (140gr) pörkölt kukoricát). A zsemlém több, mint egy hetes volt, sejtettem, hogy kuka lesz belőle, mikor pedig megláttam, hogy már szőrös, vittem is le. Így most vannak. leveskéim, és a hűtőben árválkodik a sonkám, sajtom, vajkrémem. Vacsira valszeg sajt + sonka lesz betekerve kechuppal, meg van még egy sajtkrémlevesem. Boltba nincs se kedvem, se időm lemenni (szart kéne tanulnom, holnap reggel zh), holnap majd bevásárolok, úgyse érem el a 9-es buszt, dimat előtt meg tudok fordulni, délutánra meg viszek gépet, mert progalapnak kéne akkor nekiállni, mikor pedig azon túl leszek, jöhet a fizika (csak ey tételsort meg egy fél kérdéssort kell egy nap alatt megtanulnom, de azért zh-knak köszönhetően ennek csak a töredéke kínai, a nagyja ismétlés, rendszerezés lesz.

Twitter engem is beszippantott. Fb-n nem szeretem kiírni a dolgokat, twitteren viszont humoros beszólások olvashatók tőlem, ami épp eszembe jut (na meg épp rám jön a megosztási kényszer), kinek mit kéne csinálni.
http://twitter.com/#!/astral_fusion

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése