2010. október 18., hétfő

ZH-k, dopping

Ma reggel valszeg dupla annyi tuningot pakoltam a kávémba, nem véletlenül, mert szükség volt a sebességre: 7:20-or keltem, és 40 körül már kóter előtt van a busz. Egy füzettel indultam a nagyvilágba abban a hitben, hogy ma szar zh-t írok, (miután kalkulus zh-n túl vagyok), ám kiderült, hogy az a holnapi időpont. Így ma este még lesz időm felfogni az anyagot, holnap meg holnapután egész nap tanulhatok c-t - csak este zh-zok belőle, aztán meg van pontosan egy napom (plusz az éjszakák, szerintem kiköltözök a konyhába csütörtök éjjelre) felkészülni fizika magajánlóra. Nem bánom, csak súroljam a négyes alsó határát, nagyobb reményeket az elektromosságtanhoz fűzök.
most is szart kéne tanulnom, holnapig még egyszer át kéne rágnom magam az anyagon, de most a változatosság kedvéért úgy, hogy fel is fogjak belőle valamennyit. Ehelyett mit csinálok a könyvtárban: ülök az ablaknál, és bámulok ki a fejemből, lunixot tuningolok, openoffice-t telepítek... Holnap ilyenkor valszeg koliban fogom az algoritmusokat bújni - ha másra nem, a megoldás arra jó, hogy leessen, mivel mit akarnak elérni, mikor mit kell csinálni - mert csak erre kellene rájönni, a parancsokat tudom, a szintaktika is angyjából helyben van, csak össze kéne kötni a dollgokat.
Fizikán meg csak elmélet lesz - szerencsére. Arra bekészültem otthonról is, a könyv elvileg holnapután járna le, de van 1 hét türelmi idő, amit most ki is fogok használni, és csak péntek reggel súlyzózok be tikbe.
Ma lehet, hogy kalkulusról angolosan távozok, mert ugye szart kéne tanulni, és ha nem lesz akkora mázlim (aminek nagy a valószínűsége), hogy szabad legyen a hatszáz fős terem egyetlen elérhető konnektora, akkor az akkum örülök, ha a progalap előadást kibírja. Kalku könyv úgy is megvan, előadáson meg azt olvassák fel - egy dolog, hogy jó buli, ökörködni be szoktam járni, de most a héten tanulni kell... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése