2010. október 20., szerda

ZH - progalap felvonás

Végre ezen is túl vagyok, de nem volt kis feszkó, ami a végére feljött bennem. mikor már kilencedszer próbáltam - közben szinte mindent átírtam -, és sehogy sem akart 4-nél több pontot adni, szóltam gyakvezetőnek, hogy most mi a jó franc van, mert már full ideg voltam (persze nem ebben a stílusban, hanem bocsi, tudnál segíteni? Esetleg van-e arra esély, hogy ha normálisan lefordul a progi, ergo amit leírtam, az jó, nincs semmi szintaktikus hiba, miknent deklaráltam, sőt, még végtelen cuklust se hoztam össze, csak az eredmény nem feltétlenül az, ami kellene, javulhat-e a pontszámom. A válasz természetesen: a bíró szava szentírás, ha aszerint 4 pont, akkor az 4 pont. Viszont kiszúrt egy feladatot, amit zárás előtt 5 perccel megfejtett (az utasítás maga alig volt értelmezhető, szóval mir eegyáltalán leesett, mit akar a feladat, volt negyed óra legalább), rávezetett, és még időben is sikerült befejeznem, így a 4-ből lett 9 pontom. 5 kellett volna, hogy mehessek vizsgátni, így már legalább ebből a részből nem kell javítót írni, szóval most nagyon örülünk.
Hazafelé jövet betévedtem Corába, ahol még a pénztáros is jófej volt, szóval mindent összevetve nagyon jól végződött ez a nap, bármennyire szarul indult, szar előadásom volt, és még a fejem is megfájdult, a végére nagyon jó kedvem lett :). Igaz, hogy mivel szakadt az eső, a csukám full koszosan épp kint szárad - mivel ugye a boltig az az út van, amit a kollégisták az évek alatt kitapostak az út mellett, az meg hát esőben... :S Főleg sötétben imádom, mikor egy 50 tonnás kamion elhúz mellettem, miközben három táskával + az esernyővel szerencsétlenkedek. De ma ez sem tudta elrontani a kedvem.
Ráadásul a kis kérdésekkel ie elég jól haladok (mikor megjöttem, megvacsiztam, aztán nekiálltam), holnapra remélem, minél kevesebb marad, mert ott vannak még a tételek is, de ez legalább már csak elmélet - 10 kérdés + 1 tétel lesz, agy nem sok kell hozzá, csak fenék, amire leül tanulni az ember.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése