2011. március 21., hétfő

egyenleg

Már felkészítettem az otthoniakat, hogy nagyon megcsappant a diákhitelem, viszont tegnap megláttam egy eszméletlen jól kinézö csukát nyárra. Ahogy az ottani árakat ismerem, nem lesz olcsó, viszont mostanában rákaptak az egyet fizet, 2-t kapra. Így lett kajám mára, és így lesz samponom + hajápolóm, ha végre megjön a kártyám.
Nem számítottam rá, de este végre magasabb kedvezményszintre léptem hála lakótársamnak, aki kb 15e értékben rendelt tőlem, így az ösztönzőprogram keretein belül egy rakat terméket kapok ingyen + többet féláron, így vagy nem fogok ráfizetni, vagy még keresek is rajta, de mindenképp jól járok vele.
Most a buszon vagyok... Utálok ezzel a járattal menni, tele van corázókkal. Komolyan szemétség volt, h elvették a cora járatot, mert így mi, csóró, kimerült, éjszakai alváshiányt a buszon bepótolni akaró kollégisták szívunk. Sokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése