2011. március 10., csütörtök

koli re

Volt egy hétvégém otthon, meg pár napom itt, hármasban a macskával, aki konkrétan le se szállt rólam (szó szerint), ma érte el a lakás a jelenlegi maximális létszámot. Holnap reggel mind zéhával kezdünk, ehhez képest - vagy épp emiatt - holnap este vedelni fogunk. Mióta kiraktuk a szobatársam, sokkal jobb az általános hangulat a lakásban, mindenki jóban van mindenkivel, és a jövő hétvégét valószínűleg kettesben fogom tölteni a macskával :P Amúgy nem bánom, mert nagyon drága velem (pl mióta megjöttem, és a lakásban voltam, vagy rajtam volt, vagy próbálta elérni, hogy rajtam lehessen, akkor meg órákig képes volt megállás nélkül dorombolni) Így viszonyulok hozzá: szabad akaratú lény, aki ha rajtam akar lenni, és ez nincs ellenemre, akkor miért ne engedném? Ez azt eredményezte, hogy már nem az első zéhámra készültem fel délelőtt macsekkal rajtam, laptoppal mellettem, indulás előtt cicust bevágtam a szobába, majd szokás szerint rohantam a buszra - amit megint sikerült nem lekésnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése