2012. március 21., szerda

Könyvek

Engem is elkapott az Alexandra.hu-n meghirdetett akciók garmadája, vagyis, az Európa könyvkiadónál levő nagy leértékelés. Az akciós könyvek között több is van, amiket már évek óta be akartam szerezni - mivel másként egyszerűen nem bírom rávenni magam az olvasásra, monitoron kimondottan utálok olvasni, az élmény pedig közel sem ugyanaz, mint a könyvekben. Most pedig megtaláltam egyet, ami ugyan nincs leértékelve, de, mivel webáruházról van szó, így is a normálnál olcsóbb áron tudnám beszerezni, viszont nem tudom, mennyire akarom ezt. Nem ismerem az író stílusát, csak azt, akiről szól, nem tudom, mennyire vezet majd mélyen a témákba, vagy a kérdéseimre mennyire ad kitérő válaszokat, nem tudom, mennyire fogok csalódni benne, és azt sem, hogy egyáltalán akarom-e... Vagyis azt tudom: igen. Akarom, mert évek óta vadászok rá, de eddig egy boltban sem akadtam rá, és most előttem a lehetőség... Talán most hülyének nézel, ha ezt olvasod, hogy vagyok képes ennyit vívódni egy könyvön, és mindössze 2000 forinton, ami alig egy heti kajapénzem, de egyszerűen nem tudok dűlőre jutni... Akarom, és nem az anyagiak miatt vívódok, hanem azért, mert sok róla szóló könyvben kellett már csalódnom. Egyértelműen utána kellene keresnem, és ezt persze meg is tettem, de egy szem komment, vagy vélemény nem sok, annyit sem találok róla...

Szerk.:
Ennyit a vívódásról, elküldtem a rendelést. Mégiscsak olyan könyvekről van szó, amiket már évek óta be akartam szerezni, csak korábban nem volt rá pénzem, aztán pedig gyakorlatilag sehol sem találtam őket, most pedig végül nem szalasztottam el a lehetőséget. Remélem, hogy nem fogom megbánni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése