2012. március 21., szerda

Szabadság

Napokig tartó feszültség és nyomás ért ma véget bennem, akkor is, ha tudom, hogy a zh-knak még közel sincs vége. Napokig alig aludtam, akkor is félájultan dőltem ki, mára pedig már ott tartottam, hogy nem érdekel az egész, legyen csak vége... És most végre lekerült rólam a súly. Rosszabb ez, mint a vizsgaidőszak, hiszen ott normál esetben mindig van több napom is két vizsga között, így van időm készülni, sőt, rápihenni is, de ez a hét... Leadtam a kötelező programot, megírtam a jegyzőkönyvet, megtanultam három nap alatt három nyelven programozni, felelevenítettem a mátrixokkal való nem épp fényes kapcsolatom, és jó időre megtanultam de Morgan mellett minden más Boole azonosságot alkalmazni gyakorlatilag bármin, hogy ezt fel tudjam használni a nagy Semmi kereséséhez, vagyis a rezolúciónak nevezett csodához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése