2011. április 12., kedd

Kegyes hazugságok

Nem szeretek hazudni, sőt, kimondottan utálok, de néha szükség van rá. Például, mikor este két lázcsillapítóval alszok el, és reggel hív anyum, hogy menni kell órára. Ahelyett, hogy azt mondanám, szarul vagyok, alszok még, és ma eszemben sincs kimozdulni, inkább ennyit mondtam: jó, már öltözök, sietnem kell. Minek idegesítse magát egy kis megfázáson, ha megoldani úgy sem tudja helyettem? (kis megfázásból is nálam pillanatok alatt lehet negyven fokos láz, hogy éjjel mi volt, nem tudom, párszor felébredtem, hogy elég érdekesen veszem a levegőt, de talán használt a csukott ablak, két takaró nyakig=házi szauna - párosítás. Az is igaz, hogy elfújtam egy fél csomag pzs-t, de mostanra már egész emberien érzem magam, elvégre itt el vagyok látva mindennel, jóformán atomháborúra is bekészültem, mikor idekerültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése