2011. április 30., szombat

Érdemek

Mindenki azt kapja, amit megérdemel. Ki jó, ki rossz értelemben. Nem érdekel, hogy zh, és vizsgaidőszak van a nyakamon, most boldog, és felszabadult vagyok. Mert valaki, aki sokat jelent nekem, végre megkapja, amit megérdemel. Megérdemli, mert beragyogta a legsötétebb éveim. Megérdemli, mert megváltoztatta az életem. Csak ő volt rám akkora hatással, hogy elgondolkodjak, és megváltozzak. Hogy azzá váljak, aki most vagyok. Új életet adott nekem, új értékeket, és jó ideje csak hálával tudok gondolni rá. Ha sírok is, csak az örömtől teszem, mert boldog vagyok, hogy az ő értékeire alapozhattam, ami ma is átjárja a mindennapjaim, ha boldog vagyok, az elsők között jut eszembe, ha pedig nehézségekkel nézek szembe, ő ad erőt, hogy kibírjam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése