2011. április 3., vasárnap

Pakolás

Mivel fogalmam sem volt, hol kezdjek neki, és úgy voltam, ez is kell ma este, az is kell, amaz meg holnap reggel kell még, így nem kezdtem neki. Valószínű, a nagyját - pl neszeszer, törölköző, aminek este még meg is kéne száradnia - reggel fogom bedobálni, csak még arról sincs fogalmam, hogy melyik táskába fog beférni. Bár, mivel hajszárító is kelleni fog... Vagy nem fog? Fogalmam sincs, hogy oldjam meg. A 3.napon már nagyon durva fejem van, viszont szerda este is el kellene rendezni magam, mert csütörtök reggel kezdődik a másik túra. A mostani az ivászat-túra, a csütörtöki meg múzeumtúra. Kissé elüt egymástól a kettő, és az is érdekes lesz, hogy fogok megint felkelni reggel négykor... (igen, négykor, mert az ötórással kell bemennem, az bent van fél hatra, de mivel reggel még ritkán jár a villamos, lesz hat, mire bevergődök az épület elé, ahonnan indulunk. Főleg, hogy nem tudom, hova érné meg felszállni. Vagy lemegyek az egyikkel, és rángathatom végig a bőröndöt több utcán keresztül (jó, végül mégis az mellett foglaltam állást, már csak a ruhák miatt is, mert viszek egy mennyiséget, de lehet, előtte megpróbálom begyömöszölni őket a kisebb táskába, hátha), vagy átszállok pár megálló után, és ott tesz le három méterre az épülettől. Végül is, időm az lenne rá, csak meg kell nézni, hogy alakul a menetrend. Az a baj az átszállásokkal, hogy vagy pont elérem, vagy nem, és... És felújítás miatt egy megállóval ott is arrébb kell mennem, de ez még mindig rövidebb.
El ne felejtsem átpakolni a lejátszóra az új számokat, mert bár tele van, ronggyá hallgattam mind, és azért több órás út elé nézünk (amikhez hozzá vagyok szokva), szóval valamit kell majd csinálni. Még a héten tettem róla, hogy legalább olvasnivalóm legyen, mert az elvonási tünetek így, vagy úgy, de időtől időre előjönnek rajtam, és ezeket csak egy újabb könyv enyhítheti - ezúttal már könyvtárból, de mind2 olyasmi, amit már el akartam olvasni egy ideje.
Amit biztos, hogy viszek: tea. Egyet termoszban, párat meg abban a reményben, hogy valahogy forróvízhez jutok. + kávé. Anélkül egyszerűen nem vagyok életképes, szóval muszáj lesz, hogy az energiaitalról se feledkezzünk meg. Azt hiszem, lesz egy súlya a táskámnak, bár lehet, hogy egyszerre csak annyit teszek a kicsibe, amennyi el is fogy - így pl a literes gyümilé + tea kerül be első nap, 2 vagy több energiaital megy a nagyba. Amit biztos, hogy nem viszek: körömlakk. Este csináltam meg őket, három napig csak kibírják valahogy. Ami pedig nélkülözhetetlen: telefontöltő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése